Nala Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har fått meg nytt skjermkort, skal sette opp Eyefinity, har en Active display port som jeg bruker, en Dvi, og en HDMI, men når jeg åpner Catalyst Control Center, det vises at det er 3 skjermer, men får bare brukt 2 av dem, uansett hva jeg gjøre... hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen grunn til at du har opprettet så mange tråder? Uansett, tidligere fikk du bilde på alle tre skjermene, men nå bare på 2? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 hei! Oi ser det...Ja, først fikk jeg bilde på alle skjermene, med lav oppløsning på den ene, men alt ble bare feil-_- Nå prøver jeg og få 3 skjermer igjen til og fungere, men bare 2 gjør...Jeg har skjerm 1 og 2 på CCC, og dette kommer når jeg skal prøve og utvide til skjerm 3: For og utvide skrivebordet, må et skrivebord eller skjem deaktivers. Mhmmm?? Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 hvilken adapter bruker du? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=608530 Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hvilke 3 skjermer bruker du? Og mener du at den siste skjermen ikke viser mer enn laveste oppløsning? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg bruker en BenQ 22 tommer i midten, og to Fujutsu Siemens 19 tommer på siden.., oppløsningen er ikke noe problem, det er bare at jeg får bilde på maks 2 skjermer om gangen, og ikke 3 som jeg fikk tidligere, så jeg må ha gjort noe... Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja, jeg tenkte på oppløsningen du fikk når du hadde 3, var oppløsningen "rett" på alle skjermer? Hvilken driver bruker du? Prøv å plugge ut og inn skjermen når pc'en er på og du er på skrivebordet ( vet det er "gammeldags, men det kan fungere) Lenke til kommentar
Nala Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Bruker den nyeste versonen av Catalyst Control Center. Den finner alle 3 skjermene, men kan ikke ha på alle sammen samtidig... Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Får du opp en feilmelding av noe slag når du prøver å lage en Eyefinity gruppe? Noe i mot å beskrive prosessen du går gjennom? Lenke til kommentar
Nala Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Fikk det til, koblet ut og inn skjermene så funka det til slutt! Funker awsome til gameing...! Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå