Gå til innhold

Trenger "godkjenning" av oppsett:)

Anbefalte innlegg

Hei har planer om å bygge pc, og dette er oppsettet jeg har kommet fram til. lurer på hva dere synes, noen endringer kanskje? Budsjett er maks 15 tusen. Skjermene og kabinett, har jeg mer eller mindre bestemt meg for at det blir. Lei av å ha så mange midi-tower kabinett flytende rundt, så fikk lyst til å bygge i et mindre kabinett nå, slik at jeg kan ha det på skrivepulten, ved siden av skjermene. Pc´en skal brukes til noe gaming, men mest musikk produksjon, noe webprogrammering, surfing, tekstbehandling, og andre små ting. Grunnen til at jeg har valgt 2 skjermer,er fordi det er behagelig å bruke utvidet skrivebord ved musikk produksjon.

Takker for svar

Ervik

post-228415-0-32669000-1295649923_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppsettet ser helt greit ut, uten å ha sjekket komponentene skikkelig.

En ting kommer til meg når jeg ser oppsettet, og minitower kabinett, det er varme. Du har en i7 og en HD6870 som kan gi ifra seg en del varme. Jeg ville spandert på meg i det minste et midi-tower.

EDIT:

Har du forresten sjekket om kabinettet i det hele tatt er stort nok til skjermkortet?

Endret av Cleafox
Lenke til kommentar

jeg har et sniper storm kabinett (kabinett) som er utrolig bra! veldig gode temperaturer og jeg har en komponenter til 15k. Og 5870 kortet mitt passer fint inni kabinettet. Jeg har også samme strømforsyning bare 100 watt mer.( corsair hx 750)

Endret av flw95
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...