Mr. A Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Motoren jeg lekte meg med ble syk etter lekingen, og gikk bort kort tid etterpå. Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Kan du forklare bedre hva du mener med "leking". Sikker på at det ikke var noe i bensinen eller noe sånt. Motorer skal ikke bli ødelagte av den grunn. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Det var absolutt ingenting i bensinen. Gikk faktisk bedre å putte ting i bensinen en å justere turtallet. Blandet nitrobensin fra radiostyrte biler i en annen gammel gressklipper. Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 gammel gressklipper du brukte ja. Min motoren er fra 2006 om jeg ikke husker feil. Det kommer en youtubevideo snart. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Blandet nitrobensin i en gammel. En nyere jeg lekte med turtallet på. Endret 4. februar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Her er en film. Litt inni filmen negynner jeg å regulere turtallet http://www.youtube.com/watch?v=_r-61ZMrvPY Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Bumper denne tråden for å få mere ideer :new_woot: Lenke til kommentar
Bonnskij Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Motorisert sofa eller lenestol Eller enno betre: Motorisert gyngestol! Tenk deg den farten du kan få gynginga opp i! Lenke til kommentar
KapteinFredrik Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg tenkte på snøskuter ved at jeg bruker en stiga snowracer akebrett. Hadde vært gøy å tatt den med til Korketrekkeren i Oslo og da frest bortover:) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Lag deg en gressklippermotorisert rc bil Endret 7. februar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå