sickology101 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Var usikker på hvor denne posten skulle inn, så beklager om den er satt inn feil. Jeg har noen kompiser som sier at snusen skal inn en bestwmt vei. Selv har jeg snust i flere år, og aldri merka forskjell uansett hvilken vei jeg har satt den inn. Er det her bare pisspreik, eller skal den settes inn i leppa en bestemt vei? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) ja... først begynner du fra undersiden, litt til venstere, husk og hold den litt på skrå. så flipper du den ett par ganger, der etter mens du gjør en svingene bevegelse, litt som en slapp U dytter du den under leppa på høykant ha den slik i noen sekunder før du klemmer den på plass vannrett.. voila! edit: glemte å si at du må bruke side nr 2 ut mot leppa. Endret 22. januar 2011 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
sickology101 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Haha, er jo forsåvidt klar over hvordan man settern inn, men lurte på om den 'sydde' siden skal være nærbest tannkjøttet eller omvendt, eller om det i det hele tatt var forskjell. ....side 2? 1 Lenke til kommentar
mwigg3 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Haha, er jo forsåvidt klar over hvordan man settern inn, men lurte på om den 'sydde' siden skal være nærbest tannkjøttet eller omvendt, eller om det i det hele tatt var forskjell. ....side 2? Nå snuser jeg løs, men den gangen jeg brukte pose så hadde jeg sømmen mot tannkjøttet. Jeg hadde en teori om at nikotinen slapp å igjennom 2 lag med poser for å nå leppa.. Har sikkert ingen verdens ting å si men en tvangstanke kan man kalle det. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå