Diskutant Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Hei! Jeg har laget en medley i Audacity, på pc #1. Jeg var nesten ferdig, og lastet filen opp i dropbox. Jeg kommer nå til pc #2, og laster ned filen til pc #2. Jeg klarer ikke å åpne filen, og klarer dermed ikke å fortsette å jobbe. Pc #1 er utilgjengelig. Har bilder av feilmeldingene (i rekkefølgen de kommer opp): Hjelp? Endret 21. januar 2011 av Diskutant Lenke til kommentar
saddams_madame Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) jaja. hva kan man si? hva med å lagre hvert spor som en lydfil? off topic: er det noen flere som har hatt problemer med at stereo mix ikke funker. det går jo an å ta en aux-kabel(hann,hann)fra mic- til headsetinngang Endret 21. januar 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Kan ikke lagre som lydfil, jeg trenger sporet som audacity-fil for å kunne endre på det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Håper dere beklager hyppige bumper, jeg har veldig veldig dårlig tid på dette! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 I samme mappe som du lagrer .aup-filen så skal det ligge en mappe med kildefiler. Uten denne kommer man ikke særlig langt (sånn var det hvertfall sist jeg lekte med programmet) Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 I samme mappe som du lagrer .aup-filen så skal det ligge en mappe med kildefiler. Uten denne kommer man ikke særlig langt (sånn var det hvertfall sist jeg lekte med programmet) Det var da som.... De har jeg glemt å kopiere. Hvilken filending har de kildefilene? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå