Olum Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 spetwols, skulle ikke egentlig denne oppgaven vært en trepoengs-oppgave? Den forrige var topoengs og vi klarte alle der. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) spetwols, skulle ikke egentlig denne oppgaven vært en trepoengs-oppgave? Den forrige var topoengs og vi klarte alle der. Au da... Du har nok helt rett! Der kan du se. Dett beklager jeg dypt. Min definitivt første og siste feil! En gang må jo bli den første? Selfølgelig får dere 3 poeng, bare en glipp fra min side. Hjertelig takk for at du merket det. Thats never gonna happen again! Neste quiz kommer 17.00 i morgen! Be there, tenker at vi kansje ender opp med 2-3 stykker i finalen da, om vi er effektive! Endret 25. januar 2011 av spetwols Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Fasit: 1. - Stanley Kubrick. 2. - Andrey Tarkovskiy. 3. - Francis Ford Coppola. 4. - David Lynch. Håper det går bedre denne gangen, husk på at oppgavene skal være vanskelige. Gir tross alt hele 4 poeng. Så det er en fordel å ha sett mye film, og ha endel filmkunnskap på lur, ikke kun hollywood sjiit. Men disse er fult mulig og takle uten å ha pugget hele databasen til imdb.. Poengoversikt: Skreifiskaren 19 Jonas2k 11 Glutar 10 Art Vandelay 7 Crinderman 6 Olum 6 ......... 5 Montage 5 Cryflopp 4 Julenissen 3 olehh 2 Andeerik 1 Dating 1 henrik_s 1 Denne quzien tilsvarer 4 Poeng PER Korrekte Svar, Hvilken Film ? Regler For Gjeldene Quiz : 1. Redigerte innlegg taes ikke hensyn til, og ignoreres. 2. Man har kun lov til å besvare 1.oppgave, PER quiz! 3. Svaret må inneholde bildet's nummer. 4. Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar. Veileder for filmer : 1. Poeng - IMDB 10.000 + VOTES 2. Poeng - IMDB 2.500 + VOTES 3. Poeng - IMDB 1000 + VOTES 4. Poeng - IMDB 250 + VOTES 5. Poeng - IMDB 100 + VOTES Neste quiz kommer ca KL: 19.00 Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 3. Fallen Angels Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Så det er en fordel å ha sett mye film, og ha endel filmkunnskap på lur, ikke kun hollywood sjiit. Men disse er fult mulig og takle uten å ha pugget hele databasen til imdb.. Fikk nesten (men bare nesten) lyst til å gi deg en gratis Blu-ray film, for det der var en JÆVLIG morsom kommentar. 1 Lenke til kommentar
......... Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 2.Pelle The Conqueror Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 4 Saibogujiman kwenchana Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Fasit: 1. Le locataire - 2. Utvandrarna. - 3. Duo luo tian shi. - 4. Kyua Aka Cure. Hehe, _crs_ Koslig at du tar deg tid til å legge av en komentar i tråden min også. Håper du kommer tilbake med flere fantastiske quiz runder! Da må jeg nesten bare gratulere Skreifiskaren som den første i finalen! Det vil jeg også si at nå har du lenger ikke mulgiheten til å delta i de enste gjeldene quizzene, før vi får sikret 2 deltagere til i finalen. Men dette vil jeg så klart komme tilbake til når vi kommer dit, og jeg opplyser om dette i god tid før. Poengoversikt: Skreifiskaren 23 1. FINALE PLASS Jonas2k 11 Glutar 10 Montage 9 Art Vandelay 7 Crinderman 6 Olum 6 ......... 5 Cryflopp 4 Julenissen 3 olehh 2 Andeerik 1 Dating 1 henrik_s 1 Denne quzien tilsvarer 1 Poeng PER Korrekte Svar, Hvilket Fasinerende Vesen ? Regler For Gjeldene Quiz : 1. Redigerte innlegg taes ikke hensyn til, og ignoreres. 2. Man har kun lov til å besvare 1.oppgave, PER quiz! 3. Svaret må inneholde bildet's nummer. 4. Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar. Veileder for filmer : 1. Poeng - IMDB 10.000 + VOTES 2. Poeng - IMDB 2.500 + VOTES 3. Poeng - IMDB 1000 + VOTES 4. Poeng - IMDB 250 + VOTES 5. Poeng - IMDB 100 + VOTES Neste quiz kommer ca KL: 20.00 Endret 26. januar 2011 av spetwols Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lurer på om jeg kanskje misforsto oppgaven. Om du skal ha navnet på akkurat den gremlinen, har jeg driti meg ut. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) ah, dreit meg ut jeg også Må lære meg å lese oppgaven! Endret 26. januar 2011 av Glutar Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 3. Winslow / The Phantom Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Fasit: 1. Chucky/Charles Lee Ray - 2. Stripe. - 3. Leatherface. - 4. The Trickster. Germli blir dessverre ikke godkjent, da det var Stripe jeg var på jakt etter her. Child's play kan jeg dessverre ikke godkjenne heller glutar da denne heter så godt som kjent "Chucky AKA Charles Lee Ray", Men jeg godkjenner både Chucky Og CLR. Poengoversikt: Skreifiskaren 23 1. FINALE PLASS Jonas2k 12 Glutar 10 Montage 9 Art Vandelay 7 Crinderman 6 Olum 6 ......... 5 Cryflopp 4 Julenissen 3 olehh 3 Andeerik 1 Dating 1 Dorian Gray 1 henrik_s 1 Denne quzien tilsvarer 1 Poeng PER Korrekte Svar, Hvilken Film ? Regler For Gjeldene Quiz : 1. Redigerte innlegg taes ikke hensyn til, og ignoreres. 2. Man har kun lov til å besvare 1.oppgave, PER quiz! 3. Svaret må inneholde bildet's nummer. 4. Du får kun ett forsøk, ditt første avgitte svar er gjeldende svar. Veileder for filmer : 1. Poeng - IMDB 10.000 + VOTES 2. Poeng - IMDB 2.500 + VOTES 3. Poeng - IMDB 1000 + VOTES 4. Poeng - IMDB 250 + VOTES 5. Poeng - IMDB 100 + VOTES Neste quiz kommer ca KL: 22.00 Det der var på sekundet Jonas2K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå