spetwols Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Så Art velger først tre filmer, deretter Skrei to, jeg én og de to random-vinnerne får de to siste? Greia er hovedsakelig at dette ikke gjaldt før neste runde, da jeg hadde et helt på tryne opplegg denne runden egentlig. Men jeg lot det gå å ga faen i det forrige. Så vi sier det sånn da jeg ikke har tid mere nå, og skal pakke og langt bort; 1 Premie ; 3 Filmer 2 Premie ; 2 Filmer 3 Premie ; 1 Filmer De 2 siste som vant har siste prioritert. Det starter liksom øvest. Dermed har faktisk alle har maksimale vinner sjangser, vi trakk tross alt ut 5 vinnere her nå som får premie!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 LOL vant jeg? Jeg svarte jo bare to på oppgaver elns. Dope. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 LOL vant jeg? Jeg svarte jo bare to på oppgaver elns. Dope. Vil du ha gratis film eller ikke? Isåfall må du sende meg ønsket rekkefløge ikveld, da jeg reiser på ferie i morgen. Den filmene som ikke blir valgt av høyst prioriterte får du. Altså de 3 gode vinnere bestemmer filmer først, så får du velge mellom de 2 som blir igjen... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg tar den ingen vil ha. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Woooohooo! Blir show og paje frakt nå yea.. Litt update! Som sagt, skal bort i noen dager nå. Har prøvd og rydded opp i første tråd! Så les igjenom den først før dere joiner neste quiz, så alle er klar over regler og greier og greier etcc... Neste quiz runde kommer neste uke, altså den først kommende Tirsdag neste uke! Klokken 18.00 ikke denne Tirsdag!!! Lover dere noen spennende premier da også! Langt mere interesant enn forrige premie runde. Hope to see you! Og takk igjen for alle som har deltatt! Utrolig fornøyd hvertfall, kunne jo ikke gjort dette uten dere vett! Take Fakking Care! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 blir poengene våre nullstilt? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 De gjør vel det nå som vi begynner på ny runde. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg stemmer for at poengsummene står. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fjerdeplassen vil at poengene står? I AM SHOCKED. Personlig fikk jeg bare 2 poeng, så jeg synes poengene skal flippes. De med mest får minst, plz. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det hadde ikke vært meg imot om poengsummene hadde stått, men det blir vel morsomst om vi starter på nytt. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Har dere fått filmene enda a? Trur forresten jeg drøyer quizen litt jeg også, og tar en pause. Da det foregår så mange andre quiz også, blir jo bare overflødig. Men; i'll be back! Lenke til kommentar
Skreifiskaren Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk dem i dag. Hipp-hipp. 1 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk idag likeså, takker så meget. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå