Gå til innhold

spetwols quiz tråd med premie DVD & FILM-RELATERTE TING [Regler i 1. Post] (FINALE MANDAG KLOKKEN 20.00!)

spetwols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jeg kun svare en gang?

Ja, kan ett svar! Jeg kunne kansje vært litt tydligere på dette, men jeg regner med at du forstod det? Skrev den første som svarer eller som har flest riktige svar, altså på det første svaret.

Hehe. Der ser du, er ikke dumt å bruke litt ekstra tid på å få så mange riktige som mulig, enn å stresse vilt. :)

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Jeg husket faen ikke The Hustler så jeg søkte febrilsk etter "Virginia Fat+billiard+movie", men fant ingenting. Judgement at Nurmeberg har jeg nettopp sett, men klarte ikke å få svaret lenger enn til tunga. Burde kanskje ikke stresse så jævlig.

Om Let the Right One in er riktige svaret på nummer tre (noe jeg tror jeg kan si meg enig i) blir vel stillinge slik:

1. Art - 3 riktige

2. Skrei - 2 riktige

3. Olum - 1 riktig

Lenke til kommentar

Det er sant, jeg burde stresset ned litt. Men jeg var først ute med ett korrekt svar, Skrefiskaren hadde tre korrekte, men kun to av gjelder vel siden jeg hadde svart på ett. Art Vandelay hadde alle riktige, men kun to av dem var ikke svart på først.

Lenke til kommentar

Haha, jeg er fornøyd jeg. Var overrasket over at jeg i det hele tatt klarte å komme til finalen med så mange filmnerder vi har her på forumet (hvor er Montag?). Jeg bare lurer på hvem som stikker av med førstepremien av Skreifiskaren og Art Vandelay.

Lenke til kommentar

HAHAHHAHAHA!!!!!

Jeg vet, det var dette jeg forutså. Derfor jeg endret hele greia egentlig, så dette var siste gang! :p Håper ingen av dere endte opp med hjerte stopp elns pgr stress, så jeg slipper og bli straffet for uaktsomt drap. Den sjangsen tar jeg hvertfall ikke igjen.

Endelig Poengoversikt:

Skreifiskaren 23 1. FINALE PLASS

Art Vandelay 20 2. FINALE PLASS

Olum 20 3. FINALE PLASS

Jonas2k 18

Glutar 14

Montage 13

......... 8

Crinderman 6

Cryflopp 4

Mr. BadSmile 4

olehh 4

henrik_s 3

Julenissen 3

SirUstinov 3

Dorian Gray 2

Andeerik 1

_crs_ 1

Dating 1

Era Vulgaris 1

Lord Britishface 1

Nopros 1

T.F:R ;

Art Vandelay 5 Points!

Skrefiskaren 3 Points!

Olum 1 Points! :!:

Neida... :p

Som du sier, ganske åpenlyst nå hvem som er vinneren.

Derfor vil jeg gratulere Art Vandelay med seieren! Du er en verdig vinner & En ekte quiz master. Gratulerer! :fun:

I haff just to say samething to you all!

post-164716-0-45264900-1296501546_thumb.jpg

Da kan du Art Vandelay, velge mellom å takke for deg og gå. Eller doble premien, men da kan du risikere og miste alt. Du kan selv velge ut filmer. :)

Nå skal jeg på en liten tur til DEUTCHLAND i noen dager, så jeg tenker vi starter ny quiz når jeg kommer hjem. Skal også hamstre masse tyske og tsjekkiske film perler derfra, som man ellers ikke får taki andre steder. Så dette kommer også til å bli premien neste gang. Da slipper dere å reise helt dit får å skaffe disse. ;) Er forøvrig kjempe interesant, og håper noen av dere er interesert i det også.

Er utrolig fornøyd med deltagelsen, og takk til alle som har giddet å bruke tid på dette!

Til slutt trekker jeg ut 2 heldig roulett vinner! Dere er siste prioritet her. Du kan velge en film av de 8 stykkene postet her, så lenge ikke den 1 premie vinner velger en av disse. Disse er helt randooom!

The Lucky Mother Asshole's IS:

Tromme Virvler :dremel:

Dorian Gray & Mr. BadSmile !! Congratz, send meg filmønske og Adresse! ;)

post-164716-0-92681500-1296502652_thumb.jpg

I'll be Back!

Endret av spetwols
Lenke til kommentar

Dæven lucky mother asshole premie ja. Hva er greia da, må jeg vente å velge til de andre har plukket ut sine?

Ja ass, jvvli lucky mother asshole. Verdsetter du ikke å bli premiert ut til noe sånt eller?

Bare send meg en pm, om filmen du ønsker. Vist du ikke ønsker noen så går det også helt grei så klart. Så lenge ikke vår godeste ART velger ut en av de du velger, så er selfølgeig han første prioritet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...