HåkonN Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Diskettstasjon bare lyser konstant. Explorer finner en diskettstasjon, men naar jeg skal se hva som er paa disketten, finner den ingen diskett? Noen som har sett dette? Grunnen til at jeg trenger den %%$#^ diskettstasjonen er for aa flashe bios. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Diskettstasjon bare lyser konstant. Explorer finner en diskettstasjon, men naar jeg skal se hva som er paa disketten, finner den ingen diskett? Noen som har sett dette? Grunnen til at jeg trenger den %%$#^ diskettstasjonen er for aa flashe bios. Snu floppykablen. Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Diskettstasjon bare lyser konstant. Explorer finner en diskettstasjon, men naar jeg skal se hva som er paa disketten, finner den ingen diskett? Noen som har sett dette? Grunnen til at jeg trenger den %%$#^ diskettstasjonen er for aa flashe bios. Du trenger den ikke til å flashe bruk abit flashmenu den flasher bios i windows mye enklere: ftp://ftp.abit.com.tw/pub/download/fae/fl...lashmenu120.exe Lenke til kommentar
Calm Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Høres ut som en klassisk feil det der - snu floppykabalen, så funker det sikkert! Men det vil nok være mye enklere å flashe i Windows da! Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Takker begge 2. Naa har jeg fikset diskettstasjonen. Aner ikke hvordan jeg klarte aa faa kabelen inn opp-ned, men.... Ogsaa flashet bios via Windows.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå