Doffeo Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 leter etter masse fakta av typen: "i løpet av livet har du sittet 6 mnd på do" "i løvet av livet har du spist 900 kjønnshår" Noen som kan hjelpe meg med å finne sider med masse slike? norsk og engelsk går fint Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) I løpet av livet har du kommet over tråder som gjør deg glad, som denne. Endret 22. januar 2011 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 jaja, sykt kult av deg å si det... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) leter etter masse fakta av typen: "i løpet av livet har du sittet 6 mnd på do" "i løvet av livet har du spist 900 kjønnshår" Noen som kan hjelpe meg med å finne sider med masse slike? norsk og engelsk går fint Fakta? Kilde? Endret 22. januar 2011 av Gamlemor Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) I løpet av livet spiser du 5-8 edderkopper mens du sover. (Eller var det året?) Ellers er det bare å google etter fun facts så finner du mange sider du kan finne lignende på Endret 24. januar 2011 av Nik0 Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 har da prøvd på det, men har ikke funnet all verden, og det er spesielt denne type fakta jeg trenger Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I løpet av livet spiser du 5-8 edderkopper mens du sover. (Eller var det året?) Nej, kanske i varma länder med mycket etirkoppor, men inte i norden. Lenke til kommentar
solsvik2 Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 I løpet av livet spiser du 5-8 edderkopper mens du sover. (Eller var det året?) Det var bare ett forsøk lagd av noen som ville se hva folk var villige til å tro på av det de leste på internett Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå