Mariss Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 I dag merket jeg at vår 10 år gamle jentepus hadde en hard klump rett under ribbeinet på magen. Hva er det? Hun virker ellers frisk og rask, og er kjempekosete og mæler slik ut pleier. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det kan ikke vi på forumet fortelle deg. Du bør gå til en dyrlege. Ikke utsett det. Jeg ønsker ikke å uroe deg, men kreft kan ikke utelukkes, utfra den vage beskrivelsen. Særlig pusens alder tatt i betraktning. Du bør gå til dyrlege. Bare en dyrlege kan si helt sikkert, og i så fall kanskje fjerne kreften før den sper seg. Jeg håper ikke dette dystre innlegget har ødelagt helgen for deg. Jeg er langt fra noen ekspert, og tar forhåpentligvis feil. Men gå til dyrlege. Lenke til kommentar
soulless Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mest sannsynlig en fettklump, kan forsvinne, men ikke nødvendigvis. Er du i tvil, få en veterinær til å se på det. Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Små fettbyller er ikke uvanlige på kattedyr, disse kan ofte finnes på låret og nær ryggsøylen også. Det kan også være mye annet, jeg syntes det bør sjekkes ut hos en vetrinær, det er veldig vanskelig å gi en diagnose over internett basert på den begrensede informasjonen vi har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå