NekoJ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei Er på mitt siste halvår av VGS og må planlegge lengre frem nå. Jeg ønsker å dra til Spania, og har et nogenlunde greit grunnlag i faget med karakteren fem i spansk nivå 2 og karakteren fire på begge privatisteksamene i spansk 3. Mao tror jeg det skal være mulig å få ganske god kontroll på språket etter hvert. "Problemet" ligger i hva jeg skal gjøre etter dette året. Jeg tenker å studere spansk i tillegg til noe basic som f. eks ex.phil som jeg kan ta med meg videre. Spansklærer er selvfølgelig et alternativ, og ikke uaktuelt, men jeg er ikke helt sikker på om det er lærer jeg vil bli. Alternativt noe innen norske bedrifter som har samarbeid i Spania. Noen som vet noe rundt hva/hvem dette kan være og hva det dreier seg om? Andre forslag? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tja, du har gode muligheter for jobb i USA? Spansk er ganske dominerande der. Jobb i Spania? Registrere deg som oversetter? Jobb som konsulent hos et flyktningsmottak? Eller konsulent hos et firma som har avdelinger/kunder i Spania? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå