Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Amazon - står jeg på terrorliste?

Anbefalte innlegg

For en uke siden prøvde jeg å bestille et SDHC minnekort fra henholdsvis amazon.com, amazon.co.uk, amazon.de og amazon.fr. Alle stedene får jeg beskjed om at de ikke kan sende denne type artikler til min adresse (gateadresse i Norge).

I dag skulle jeg ha en batterilader for AA-batterier. Likelydende beskjed fra de samme butikker. Samme lader bestilte jeg deretter fra eu.nkon.nl uten problem.

Det er jo ikke akkurat tale om state of the art high tech i noen av disse tilfellene. Er det amazon eller meg som er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Amazon leverer ikke alle varer til Norge. Bøker og slikt er greit men f.eks elektronikk må ha CE-merking osv. Aner ikke hva som er begrunnelsen for at du ikke kan få de varene du skal ha men det er nok noen som har lagt sine restriksjoner på Norge og ikke deg.

Takk for svar. Har sett litt nærmere på restriksjonene, og de ser ganske omfattende ut. Og det gjelder ikke bare elektroniske artikler; jeg prøvde å kjøpe kjøkkenkniver for et års tid siden, samme greia. Men cd-er selger de, selv om disse, når man brekker de, får en kant like skarp som en kniv. Vel vel, man får holde seg til andre butikker på det amazon ikke vil selge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...