SW-547 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 De første bildene jeg har tatt så langt er lagt ut i galleriet. Galleri: http://galleriet.akamera.no/albup46 Lenke til kommentar
Børge Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Hei! Kjempeflotte bilder og mange gode komposisjoner! Jeg blir rent misunnelig på den kjempezoomen! Hadde i første omgang tenkt å vente til C750 kom, men klarte ikke vente, bare måtte ut å handle kamera og valget falt på G3. Er fornøyd selv om jeg har mye å lære ennå. Mvh Børge Det er ikke lurt å klage på pennen sin når man skriver dårlig... Lenke til kommentar
SW-547 Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Takk for det. Jeg var veldig nær ved å kjøpe G3 men nå ble det ikke slik. Håper du blir fornøyd med ditt G3. Jeg vurderer å kjøpe et teleskop som jeg kan koble til mitt kamera, det kan jo du også gjøre. www.norsk-naturbokhandel.no/ har endel som kan passe til mitt bruk. Digitalfoto er gøy Tom Victor PS. flere bilder Galleri Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Pene bilder og pene utsnitt. Skal ha meg dette kameraet selv men det er ingen web butikker som har det inne, og jeg som skal reise på ferie den 30 Noen som vet hvor jeg kan få tak i ett slikt kamera før den tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå