Gå til innhold

Headsett med mic til Samsung Galaxy S

Siverto

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har en Samsung Galaxy S, og har etter noen frusterende dager kommet hit for hjelp. Mitt originale headsett/handsfree fra Samsung har kapitulert, og jeg er derfor på utkikk etter et nytt. Problemet er at jeg gjerne vil ha en bedre kvalitet, og gjerne en hodetelefon og ikke en ørepropp. Har vært innom en del utsalg i Oslo den siste uken, men ingen har kunnet hjelpe meg på vei. Problemet er at Samsung på sine Galaxy S telefoner ser ut til å ha valgt en annen polaritet på koblinga enn det Apple har på sine produkter. Dette fører til at om man ikke har et adapter av noe slag vil ikke micen fungere med min telefon. Er derfor desperat på leting etter et headsett med mic som er kompatibelt med Galaxy S. Evt via et adapter. Har også prøvd google, men ikke funnet noe håndfast.

Noen som har førstehåndserfaring med et virkende produkt? Evt vet om et fungerende produkt?

Så lenge prisen er under 2000 er alle forslag gode.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ikke behjelpelig svar: Det er Apple som har annen polaritet enn alle andre.

Du må prøve og finne et normalt headsett der ute.

Dette er da bare en artikkel:

http://www.audiovisuelt.no/artikler/oreplugger_rettet_mot_gamere/89232

Men ser du etter så ser det ut som headsettet vil fungere på en vanlig telefon.

Men dog in-ear plugger.

The single-button microphone offers crisp, clear communication for talking to enemies or collaborating with teammates during online gaming, and also makes these headphones a great solution for internet Skype calls and cell phone usage.
Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...