KOA1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hallo, Sikkert et dumt spm, men trenger man antivirus program på en pc som ikke har noe som helst tilknyttning til nett?? (brukes bare til redigering) Lenke til kommentar
amunds Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kommer jo litt ann på hva du tar med deg inn på maskinen av programmer, osv. Men med ett proffesjonelt redigeringsprogram i tillegg til standardprogram, og ingenting annet - så går det bra. Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Skal kun bruke Pinnacle?! Lenke til kommentar
amunds Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skal kun bruke Pinnacle?! Hvis det er det eneste som skal inn på maskinen i tillegg til programmene som følger med OS, så går det bra uten Viruskontroll. :-) Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Takker for kjapt svar Lenke til kommentar
amunds Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Takker for kjapt svar Har ikke noe annet å finne på uansett.... :-p Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvis du kobler ukjente masselagringsenheter til PCen, så vil jeg definitivt anbefale en eller annen form for antivirus. Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Hvis du kobler ukjente masselagringsenheter til PCen, så vil jeg definitivt anbefale en eller annen form for antivirus. okei, takk for svar! trur kansje jeg skal legge inn noe for sikkerhetens skyld alikevel Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Er PCen grei, og du bruker et minimalistisk AV, så ser jeg ingen hensikt til å ikke bruke det. AVG/Microsoft Security Essentials(BARE EN AV DISSE) er fine valg der. Om du vil ha en som du kan bruke til å søke igjennom en og annen gang, er Mawlarebytes/Superantispyware fine valg. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det blir jo litt kronglete å oppdatere da selvfølgelig... Siden maskinen ikke er koblet til nett, må en jo laste ned oppdateringer et annet sted, for så å overføre det til denne maskinen. :-) Dog er vel et ikke-oppdatert virusprogram bedre enn inget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå