-Depressed Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fant ikke bedre sted å poste dette. ____ Vel... jeg føler ikke at jeg klarer å nyte livet lenger. Den enorme mengden med lekser og anmerkninger gjør alt bare mye verre. Jeg vil helst være alene hele tiden. Også blir jeg litt plaget av to gutter på skolen. Det er ikke så alvorlig, men... Den første kommenterer hvor stor nesen min er ofte, at jeg ser ut som en uteligger osv. Noen gode svar å gi til han ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Samfunn -> Helse? Er kanskje en litt bedre plass. Lenke til kommentar
-Depressed Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Kanskje det. Men jeg kan få litt hjelp for det ? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Nja, jeg ville ikke svart. Bare sagt at han burde gi seg. Hadde noen sagt at jeg skulle slutte med noe, ville jeg gjort det. Men jeg er ikke noen mobber. Jeg kjenner meg igjen i følelsen om å ville være alene. Jeg får den ofte. Jeg har heldigvis en kjæreste som hjelper meg. Men jeg ville sendt en PM til en moderator, og bedt han flytte tråden til helsedelen. Der er det mange flinke folk, men de klikker seg sjeldent inn i OT-baren. Endret 21. januar 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vell, til den gutten så ville jeg ha sagt noe ala " jaså, så du er sjalu " han hadde sikkert sagt " lol wtf omg nei! " så hadde jeg sagt " bevis det da, " ekke sikker på om det hadde gjort noe forskjell. Dog er jeg deprimert ofte, hører på sanger som er " filosofitiske " tenker også det med guder og historie, har tenkt mye på åssen man kan finne den perfekte styre formen. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg spytter når jeg har dårlige dager. Lager beats i FL studio, og spytter til mamma ber meg slutte. Lenke til kommentar
-Depressed Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Takk for hjelpen. Jeg tror ikke han mener det alvorlig, så derfor trenger jeg en mindre "sur" reaksjon. Men jeg kan prøve å ignorere han. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men siden du skriver "skolen" tipper jeg vi snakker ung.skolen eller VGS. Du kan prøve å snakke med en helserådgiver på skolen din, de har ganske grei peiling på det å snakke med ungdommer som synes livet butter litt i mot. De kan også evt. hjelpe deg med å bli henvist videre hvis det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Den første kommenterer hvor stor nesen min er ofte, at jeg ser ut som en uteligger osv. Noen gode svar å gi til han ? Si takk og spør om han vil gifte seg med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå