Gå til innhold

Hjelp Til recording på BF BC 2!

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer litt bare på åssen dette gjøres:

Han recorder vell hele gamet, så flyr han rundt og setter opp kameraer hvor han vil filme fra...

Noen som vet ett bra program som funker til dette? Også 1000fps, detter er noe man gjør med vid edit etter recordinga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke noen battlerecorder for BFBC2 så vidt jeg vet så jeg tror du må sette opp en spiller "live" der du ønsker å filme ifra og så bruke FRAPS eller noe lignende.

Jeg går utifra at slowmo effekten er gjordt i video-editeringen ja (Adobe After Effects eller Premiere)

Lenke til kommentar

Har ikke kjennskap til sony vegas, men vil tippe de aller fleste filmredigerings-verktøyene som er litt avansert kan skape en slowmotion effekt. Hvor bra det vil bli seende ut vet jeg ikke.

De var nok mange personer som recordet fra forskjellige vinkler.

Går fint med 2 stk også, men tar litt lengre tid, siden dere må gjøre samme hopp 3-4 ganger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jepp, trur du Sony Vegas funker? ...Men litt rart, han må jo ha mange Bfer:D haha:D Takk for svar!:)

Ja, det funker fett i Sony Vegas. Sony Vegas er dritbra!

Som du ser i filmen så peker snuten til kjøretøyet forskjellig retninger. Så han har hoppet flere ganger. Så han har måtte filme hoppe flere ganger.

Det går jo selvfølgelig ann å kjøre flere maskiner med BC2 og med FRAPS aktivert. Om du vil ha det 100% perfekt da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...