Laik Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei! Jeg skal ha om vestens påvirkning på islamske land. Om noen av dere kunne hjelpe meg, ville det ha vært fint! Jeg har allerede skrevet om Iran og Ayatollah Khomeini og den iranske revolusjonen. Noe annet jeg kan skrive om? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Demokrati i Indonesia, Bangladesh. Latinske alfabet i Tyrkiet. Men dette er ikke politikk og samfunn, leksehjelp er nok nærmere riktig kategori. Lenke til kommentar
Laik Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ok, tusen takk Ny her på diskusjon.no xD Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hva med Saudi-Arabia og landene rundt? Mye olje, mye terrorisme så her må USA spille et dobbelspill, Lenke til kommentar
Laik Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Smart tenkt, jeg kan fortelle om Saudi-arabias dobbelspill om at USA er "djevelen" og at samtidig er de allierte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå