faaeri Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Lurer du på hva slags kamera som passer for deg? Vi hjelper deg. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 På tide Fint å ha en guide og henvise til Lenke til kommentar
tvister Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjøpte meg et Minolta 9xi for et par dager siden som er på vei i posten, har det vel mest sannsynlig i morgen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjøpte meg et Minolta 9xi for et par dager siden som er på vei i posten, har det vel mest sannsynlig i morgen. Ja, det er noe spesielt med film da, selv om det er digitalt som gjelder for tiden. Har fortsatt et Nikon FE2 fra 70-tallet en gang, som jeg drar frem i blant Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Olympus E-5 som det "tetteste" systemkameraet til under 30 lapper? Hva med Pentax K-5 da? Full vær- og støvtetting, rustfritt stål/magnesium og værtettet objektiv for litt over 10 000,- Glemte jeg å nevne at den også har markedets beste APS-C sensor? Hmm... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Olympus E-5 som det "tetteste" systemkameraet til under 30 lapper? Hva med Pentax K-5 da? Full vær- og støvtetting, rustfritt stål/magnesium og værtettet objektiv for litt over 10 000,- Ser du noen videoer på youtube hvor man skyller kamera under springen, bader med det i varme kilder, eller tar den med i dusjen - og det ikke har en Olympus logo? Samt virker etterpå. Glemte jeg å nevne at den også har markedets beste APS-C sensor? Hmm... Der er Pentax bedre - det skal de ha. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er denne artikkelen skrevet i påvirket tilstand? Bare rot... Lenke til kommentar
asconasny Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ser du noen videoer på youtube hvor man skyller kamera under springen, bader med det i varme kilder, eller tar den med i dusjen - og det ikke har en Olympus logo? Samt virker etterpå. har du virkelig søkt på youtube etter dette? Se her, kjapp søk asconasy 1 Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Skal kjøpe kompaktkamera og gikk inn på akam. Ser denne artikkelen og tenker "supert, akkurat hva jeg trengte; en artikkel som sikkert gir meg noen anbefalinger." Nå har jeg lest gjennom og finner ikke en en eneste konkret anbefaling på kompaktkamera. Kan vel innrømme såpass at jeg ikke er helt overbevist over artikkelens kvaliteter.. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Nå har jeg lest gjennom og finner ikke en en eneste konkret anbefaling på kompaktkamera. Kan vel innrømme såpass at jeg ikke er helt overbevist over artikkelens kvaliteter.. Hva med delen "Konkrete anbefalinger"? Jeg fant jo mange konkrete anbefalinger på kompaktkamera. Kan vel innrømme såpass at jeg ikke er helt overbevist over leserens kvaliteter... Endret 23. januar 2011 av 8086 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 har du virkelig søkt på youtube etter dette? Se her, kjapp søk asconasy Nei, har du sett. På tide å oppdatere seg litt. Så nå er det to merker som kan brukes til slikt. En må jo innrømme at K-7 og K-5 er noe rimeligere enn E-5. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg