Rødsofa Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kjæresten min var i det kullet som er gått ut av rekrutten nå. Han hadde ikke med seg data ned, men han angret. Det er ganske mye venting de første dagene. Det blir også etterhvert roligere, og mange synes det var kjekt å ha data der. Så å ikke ta med data fordi det ikke er tid, er tull(Hvert fall etter hva jeg har hørt ). Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke no stress å ta med laptop nedover i begynnelsen. Om du ikke får brukt den kan den bare ligge innelåst i skapet. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Var innkalt til Madla fordi jeg sku i Luftforsvaret, men søkte utsettelse pga at jeg har fått meg ny jobb i Troms Kraft Har en kollega som hadde siste arbeidsdag fordi han sku til Madla Lenke til kommentar
Asken Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Det er ikke fult kjør hele tiden så det kan være greit å ha med seg en laptop. Hadde det sist gang jeg var på madla og tar den med igjen. Endret 18. mars 2011 av Ashen Lenke til kommentar
HOK Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg angret veldig på at jeg ikke tok med laptop i rekrutten. Var to-tre uker med relativt mye tjeneste, og så roet det hele seg ned. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Okey jeg tar med laptop.. Punktum! Har en fin mini-pc, veldig grei å låse den inne også i så fall Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hi. Noen fra som krsund som skal møte opp 23mars ? (sjøforsvaret) Dersom noen har lyst, så kan dere møte meg i stavanger den 22. Har store planer om å ta et par pils før den store dagen! Er bare til å ta kontakt med meg (selv om jeg er relativ ny på forumet:p ) Msn: [email protected] Skype: sleipslange tlf; 97616180. Wow, ble jo rene kontakt annonsen. Lenke til kommentar
Jarvis Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Faen! Er blitt jævlig forkjøla igår, prøver forbrilsk som en unge å bli generellt bra til innrykket... Er det noe man kan bli dimma på (forkjølelse)? Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tror nok ikke de dimmer deg pga en forkjølelse Nærmer seg sick for meg nå, reiser i morgen klokken 13:00! Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hi. Noen fra som krsund som skal møte opp 23mars ? (sjøforsvaret) Dersom noen har lyst, så kan dere møte meg i stavanger den 22. Har store planer om å ta et par pils før den store dagen! Er bare til å ta kontakt med meg (selv om jeg er relativ ny på forumet:p ) Msn: [email protected] Skype: sleipslange tlf; 97616180. Wow, ble jo rene kontakt annonsen. Frister det du sier der! Tingen er at jeg bor i Molde da:/ Lenke til kommentar
sleipslange Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hihiih, du så vel Sarpsborg - molde i går? :] Når drar du nedover? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hihiih, du så vel Sarpsborg - molde i går? :] Når drar du nedover? Hold deg til tema! Har bestilt flybillett da. Så jeg reiser 23 mars kl 09:30 fra Aarø Flyplass. Men jeg har god tid idet jeg ankommer sola flyplass. Kunne tenkt meg en tur ned til stavanger, før det blir totalt lockdown i 2 uker. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Har en liten idé her sån. Jeg regner med at vertfall vi som skal inn 23 mars, ankommer Stavanger ganske tidlig, og har derfor en del timer før vi må møte opp. Selv ankommer jeg Sola Flyplass i ca 13:40, og har derfor en del timer å gå på. Hadde det ikke vert kos om vi samlet en liten gjeng, møtes på byen og stikker og tar en utepils og blir kjent på det viset? Bedre det, en å sjenert prate seg kjent mens vi venter. Dessuten så skal vertfall jeg uten tvil ta meg et par utepils før jeg blir stengt inne på basen i 2 uker. Noen som er keen?:)Regner med Cataclysm er gira. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Noen som skal nedover i morgen? Stikker fra gardermoen klokka 16.10 Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er det ingen flere som vil prate litt på msn før man skal inn i militæret? Jeg, Catalyst og Arinomi har fått god kontakt nå Lenke til kommentar
Athox Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Noen som skal nedover i morgen? Stikker fra gardermoen klokka 16.10 Jeg flyr til Gardemoen i morgen 17:15. Jeg er framme sent på kvelden. Lenke til kommentar
Eirik0o Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er det ingen flere som vil prate litt på msn før man skal inn i militæret? Jeg, Catalyst og Arinomi har fått god kontakt nå Joiner dere gjerne, om det er greit. Kjenner så vidt jeg vet ingen som skal dit, så det kan nok være smart å skaffe seg noen bekjentskaper allerede før man ankommer leiren. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er det ingen flere som vil prate litt på msn før man skal inn i militæret? Jeg, Catalyst og Arinomi har fått god kontakt nå Joiner dere gjerne, om det er greit. Kjenner så vidt jeg vet ingen som skal dit, så det kan nok være smart å skaffe seg noen bekjentskaper allerede før man ankommer leiren. PM meg msn adressa di da, så legger jeg deg til, samt gir deg adressen til de andre;) Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Gjett hvem som har fått fuckings halsbetennelse på max. da! Doper meg ned på paracet! Faen asså, så close til innrykk. FML Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Våknet opp med potte tett nese og 5kg slim i halsen i dag.. Så du er vel ikke alene om å stille opp i dårlig form Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå