Mian420 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Noen flere som skal til madla leir i mars? Er selv innkalt til tjeneste 21.mars. Endret 24. januar 2011 av Mian420 Lenke til kommentar
Conella Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) , Endret 18. februar 2011 av Conella Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jepp, jeg skal inn i mars Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvem andre skal inn på Madla i mars da? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen flere som skal til madla leir i mars? Er selv innkalt til tjeneste 21.mars. Skal du inn til Sjøforsvaret eller Luftforsvaret ? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Skal til madla 23. mars. Sjøforsvaret. Endret 7. februar 2011 av Glennrik Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sjøforsvaret på meg også bare jeg skal inn 23. mars tror jeg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Blir madla i mars her og, luft Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Sklir inn i luftforsvaret på madla i mars, ja Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Noe jeg lurer litt på er om de i Sjøforsvaret har de "Donald Duck" uniformene enda til perm og sånn? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3701029.ece EDIT: "Det eksisterer ingen planer om å bytte ut dagens permisjonsuniform for vernepliktige. " Det besvarte vel egentlig spørsmålet mitt. Damn Endret 30. januar 2011 av The Catalyst Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Noe jeg lurer litt på er om de i Sjøforsvaret har de "Donald Duck" uniformene enda til perm og sånn? http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3701029.ece EDIT: "Det eksisterer ingen planer om å bytte ut dagens permisjonsuniform for vernepliktige. " Det besvarte vel egentlig spørsmålet mitt. Damn Haha, flotte uniformer det vel Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Ta de eventuelle kvakk kvakk kommentarene du vil høre med et smil Var jo i luft selv i juli/august og det ble jo ikke slengt slike kommentarer i hytt og pine, men noen vil det vel allitds være uten at jeg hørte noe spes siden jeg var i luft. Men skal jo sies at pølsemaker hatten luft har ikke ser så mye bedre ut imo. Vil forsåvidt også reklamere for hudnetroppen på rygge som jo er en av de valgmulighetene du har, er ikke sikker på hva dere kan velge i ellers men tror hund på rygge er noe av dem mest grønne tjenesten du finner i mars kontigenten (mange av de andre hundetroppene bodø og ørlandet er ikke på brøkdelen av så mange øvelser som faktisk de i hundetroppen har en relevans til.) Men obs obs bare luft som kan søke seg dit. Endret 30. januar 2011 av Zimmerh Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Jeg skal til Madla 23 mars. Har en kompis der nå, å han sa at de som kommer dit først, havner i 1-bataljonen, de som kommer andre dagen, havner i 2-bataljonen og de som kommer den siste innrykksdagen, havner i 3-bataljonen. Altså: 21.mars = 1btj, 22.mars = 2btj, 23.mars = 3btj. Han sa også at det er bare 1btj og 3 btj som får feltøvelse. 2btj får ikke. 1 btj og 3btj skal ha en øvelse i den siste uken, hvor de drar i felten og kriger mot hverandre. Hva som skjer med 2btj vet jeg ikke, men jeg havner ikke dit uansett, så jeg gir blaffen:P Edit: Hvordan skal jeg komme meg fra Molde til Madla egentlig? Finner ikke igjen lappen hvor det står:/. Når bør jeg helst bestille flybillett? Å hvordan setter jeg det på forsvarets regning? Endret 30. januar 2011 av Gumpen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Edit: Hvordan skal jeg komme meg fra Molde til Madla egentlig? Finner ikke igjen lappen hvor det står:/. Når bør jeg helst bestille flybillett? Å hvordan setter jeg det på forsvarets regning? http://www.mil.no/sjo/knm_hh/start/fgtj/article.jhtml?sourceID=811015&source=ftd Står noe om fly der Lenke til kommentar
Mian420 Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Luftforsvaret på meg ihvertfall. Hvilke dager er dere innkalt på? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 21, så det blir vel da mandagen.. Har dere ringt å ordnet dette med flybilett? eller er det for tidlig? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 21, så det blir vel da mandagen.. Har dere ringt å ordnet dette med flybilett? eller er det for tidlig? Slenger meg på samme spørsmålet. Er interessert i å vite hvordan jeg skal gå fram ang bilett/reise. Er ikke så vandt med å reise alene for å si det sån Lenke til kommentar
-Longva- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har dere over 10 timers reisetid med tog/buss får dere fly. Det bør ligge ved et telefonnummer ved innkallingen for flybestilling, hvis ikke bruk denne linken: http://forsvaret.no/verneplikt/for-forstegangstjeneste/oppmote/sider/reise-og-overnatting.aspx Anbefaler å snoke litt rundt på forsvarets sider om verneplikt. Mye nyttig og interressant der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå