LoS Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei! Satt å stussa litt her, ser her at mange anbefaler 9700pro og 9700np p.g.a pris/yelse, Derfor kom jeg til å tenke på at Geforce FX 5600 Ultra koster jo ca. like mye som et 9700 pro kort. Saken er da klar, er de da like bra? eller, Hvem er best? Noen som har noen erfaringer eller tester som dere har sett noe sted? Er ikke så lett å finne noe såpass langt nede da FX5600 Ultra ikke er det beste fra nvidia. De fleste tester prøver jo å finne forskjellen mellom det beste å da blir det bare sånn.. Tenk hvis FX5600 Ultra er bedre enn Radeon 9700 Pro Da ville alle som sier at hvis man skal ha mer ytelse for pengene så velg 9700 pro eller np, også er det egentlig FX5600 Ultra som man egentlig burde velge Så, til alle radeon tilhengere, forsvar nå radeons tittel om best pris/ytelse nå! Kom med forslag, vær så snill Lenke til kommentar
mr x Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 du kommer til og bli skuffet hvis du tror fx 5600 tar ati 9700pro,non pro http://www.tomshardware.com/graphic/200303...00-5200-10.html bare se på linken: hadde ikke imot at fx5600 knuste ati 9700,men slik er det ikke. eller var det ati-geforce krig du ville ha.. :wink: Lenke til kommentar
jokki Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Du kunne heller spurt om hva som var best av 5600 ultra og et gf 4600. Et gf 4600/4800 ville i vært et bedre kjøp men gforce 4 ti serien er nå på full fart ut av produksjon. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 eller var det ati-geforce krig du ville ha.. :wink: hehe, nei. Jeg satt å lurte litt på det, har alltid likt nvidia, men det ser ikke ut som det er så mye håp for de lenger nei.. De bygger jo like bra som ATI, men det de burde gjøre er jo bygge bedre Jeg ser jo på testen din at mitt eget skjermkort er like bra som et fx5600 Ultra Hvis man ser bort ifra 3Dmark03 da. Uansett så var det ikke meninga å få folk til å tro at dette var ment som ati vs nvidia o.l. Det var en tanke som streifet meg og jeg lurte på andres synspunkter i denne saken for jeg ser jo at de fleste andre sier at ATI gir best ytelse/pris. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå