Narviz Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det ble bestått =D herlig følelse forsatt shaky etter en drøy uke!! Gratulerer! Nå er du med i Montørklubben du også! Btw limer du varmekabel, trenger du ikke normalt hønsenetting over. Og ang bryter og 2 lamper, så lurer jeg på hva de begrunner med at du skal ha et rør fra bryterboks til hver lampe? Dette skjer ikke i den "normale" verden. Tror de mente hvis du bruker takpunktet som koblingsboks for en stikkkontakt som har en 16A sikring. Men hvis du har en 10A sikring så vil det gå med 1.5mm2 og bruke takpunktet som takpunkt. Noe den duren tror jeg. Montørklubben=D Hmm jaja, er mer vant til større næringsbygg jeg, skal se om jeg finner noe i nek'en Lenke til kommentar
trikkern1986 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hei. Er det noen her som har hatt fagprøve i 2017 som kunne hjulpet meg litt? skal opp om 1 uke Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 (endret) Nei, men hvilket regelverk er det som gjelder i 2017. Når kom det? Hmm.. Ser man det .. 1929 .. Det er nok et sted å starte: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1929-05-24-4 Er dette rett? Man blir garantert spurt om regelverket for elektriske installasjoner. Endret 5. mars 2017 av arne22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå