Ron Burgundy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har tenkt til å oppdatere BIOS før installasjon av SSD. Har NULL peiling på slikt. Viste seg at det ligger ute masse greier man kan installere/oppdatere. Har dette noen hensikt for meg mon tro? Link 1 Link 2 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Link1 er til drivere for Windows. Drivere må man installere uansett, enten bruker du medfølgende CD eller du finner nyere versjon på nett. Win7 har ofte siste drivere inkludert. Link2 er til BIOS. Det er bare den øverst på lista (nyeste versjon) du trenger å bry deg om. Er som regel helt unødvendig å oppdatere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 det kan ofte være lurt å oppdatere BIOS da den kan ha støtte for nye produkter som SSD, nye modeller av CPu osv i tilleg til at det ofte er bugfix til eksisterende funksjonalitet. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Da går jeg for en BIOS update, og bryr meg ikke om det andre (Hvis det ikke skulle vise seg nødvendig ved installering av SSD selvfølgelig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå