hernil Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Okei, da er det offisielt. Trenger ny trådløs ruter. Krav er at den skal takle en del kablede tilkoblinger (minst 4, men det er vel ganske standard?). Den skal støtte n-overføring og være flink med flere tilkoblinger. Og den skal ha god rekkevidde. Hyggelig pris er selvfølgelig ingen uting. Open / dd -wrt støtte er også et pluss. Ikke noe absoluttkrav for forslag, men noe jeg gjerne vil ha Ellers er rikelig med konfigurasjonsmuligheter i standard firmware bra! Takker for forslag Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Siden du ønsket det siste der så ville jeg, nei vent, da har jeg gått for WRT160NL fra Linksys (Cisco heter det vel nå). Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Hva er forskjellen på den og denne? Bortsett fra Open/dd -wrt støtte? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Tvilsomt noe som helst, bortsett fra datoen, men jeg har ikke studert den nærmere siden jeg må ha open-wrt støtte pga 802.1x-støtte Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) WRT320 = E2000 er klart best av de to. Gigabit, dual band. Begge støttes bl.a. av DD-WRT. Endret 24. januar 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 WRT320 = E2000 er klart best av de to. Gigabit, dual band. Begge støttes bl.a. av DD-WRT. Teit, jeg sjekket med wikien til open wrt før jeg kjøpte og der var wrt160 den siste. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 WRT320 = E2000 er klart best av de to. Gigabit, dual band. Begge støttes bl.a. av DD-WRT. Teit, jeg sjekket med wikien til open wrt før jeg kjøpte og der var wrt160 den siste. Det finnes en god oversikt hos dd-wrt. http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/Supported_Devices Du finner Linksys under Cisco. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Gikk til slutt for denne Ikke akkurat veldig pen sammenlignet med alternativet, men såvidt jeg kan se mer interessant med USB-port og litt snacks. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg har ASUS RT-N16 selv og det er en glimrende router. Sikkert en ide å sette den opp som hovedrouter og bruke DIR-655 som aksesspunkt. Årsaken er at RT-N16 tåler langt mere trafikk i routerdelen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Takk for hjelp folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå