WareHouse Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg skal kjøpe nye høyttaler til datamaskin. Men jeg vet ikke hva/hvilkel merk jeg skal velge. :-? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Uten tvil Logitech. Hvis du har litt penger, kjøp Logitech Z-680. Koster i undekant av 3500 kr. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Definitivt Logitech! Klipsch er også å anbefale, men da bør du ha en god del penger Har selv 4.1 og er strålende fornøyd med det! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Flere muligheter... 1. Logitech Z680 2. Creative Høyttaler Inspire 5.1 5700 3. Eltax Discovery Surround Bøk Så kjøper du forsterker til 2000 elle.no 4. Dra til sverige og kjøpe et digg sett til 3000kr med forsterker Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg vurderte lenge selv Logitech høyttalersett, men valget falt etter en grundig og nøye gjennomtenkt helhetsvurdering på Audigy 2 og Klipsch ProMedia 5.1 THX. Anbefaler deg å lese susing på Logitech og videre finnes det et HAV av tråder om emnet, eksempelvis denne, denne, denne, denne, denne, denne og denne. Tør jeg foreslå at man forsøker søkefunksjonen på forumet? Lenke til kommentar
WareHouse Skrevet 11. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2003 Ha de stor Sub? hvor mange watt? Jeg bare at Creative de ha veldig dårlig Sub... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå