Svenn1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Allright.. Har noen kjappe spørsmål til dere - Hvilket sted er bra å søke som 16 åring (et sted med god lønn, skal få meg lett mc lappen ) - Skal jeg oppgi cv med søknaden? (har jo ikke jobbet fast for en annen jobb før) - Bor i Bergen btw blir 16 i mars.. så da blir det full jobb søkin Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du kan jo se jeg har skrevet til en 13-åring. Det aller meste gjelder også for deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291406 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Allright.. Har noen kjappe spørsmål til dere - Hvilket sted er bra å søke som 16 åring (et sted med god lønn, skal få meg lett mc lappen ) - Skal jeg oppgi cv med søknaden? (har jo ikke jobbet fast for en annen jobb før) - Bor i Bergen btw blir 16 i mars.. så da blir det full jobb søkin Skrap alt du fikk skrevet i posten, og stå litt mere på enn å pese på nettet. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Du kan jo se jeg har skrevet til en 13-åring. Det aller meste gjelder også for deg. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1291406 Joda, joda kunne bare tenkt meg noen tips I Mars blir det full jobbsøking.. Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tips om hva slags jobber en 16-åring kan få? Lenke til kommentar
leorat Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 oi, la nettopp merke til at jeg lagde en dobbel tråd av denne.. Pcn er litt treig så et lite uhell Det er ingen lett prosess å få seg jobb som 16 åring, eller for alle som er under 18 år! det beste hadde er nok hvis du vet om noen som jobber i en matvare butikk etc. hvis ikke, så må du bare reise rundt i butikker på kjøpesentere osv. det er mitt beste råd! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er ikke allverden du kan få men her er noen: Avløser,Servitør,Butikk ansatt, Vaske,Avisbud med moped , støttekontakt, søppel assistent. Dette er de jeg kom på i farta også som jeg vet 16åringer har jobbet med men er ikke lett å få jobb i en alder av 16år. Lenke til kommentar
Svenn1 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 avisbud med moped faktiskt satt å tenkte litt på meiriet her i bergen.. En jobb på fryselageret tjener flesk der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå