Izex Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Søndag starter en hackerkonkurranse hvor vinneren er den som vandaliserer flest servere på kortest tid. Eller er det "Script kiddies" spøk? Kilde: http://www.digi.no/php/art.php?id=90652 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel.. har hatt store problemer med å komme inn på .tk domener i går og i dag.. Skulle ikke forundre meg om en eller flere av dem er angrepet Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel.. har hatt store problemer med å komme inn på .tk domener i går og i dag.. Skulle ikke forundre meg om en eller flere av dem er angrepet .tk er alltid nede, så det er nok ikke det... Lenke til kommentar
tore- Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Bare litt synd serveren min døde igår :9 ingen som hacker meg da Lenke til kommentar
Izex Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Dagen gikk som vanlig for meg ihvertfall (Sov ) aah god morgen 01:28 hmm seint jo, får komme meg i seng ijenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå