naughtyboi Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 jeg er ikke sikker, får håpe den overlever, noen som vet om det er jailbreak til iphone 4? Lenke til kommentar
siindre Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jailbreak strider nok mot retningslinjene til forumet, så ikke spør om det. Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Jailbreak strider nok mot retningslinjene til forumet, så ikke spør om det. Jailbreak er ikke ulovlig, så hvorfor skulle det være fy-fy å spørre om det her? Endret 26. januar 2011 av azetlitz Lenke til kommentar
iCar Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Husk å åpne pakken på Posten foran en av de ansatte som du evt senere kan bruke som vitner om det blir noe behov for anmeldelse. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Husk å åpne pakken på Posten foran en av de ansatte som du evt senere kan bruke som vitner om det blir noe behov for anmeldelse. Det kan du tru at hjelper. må si at dere har stor tru på politiet:) Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Film mens du åpner på postkontoret Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kan du ikke like godt ta med en politikonstabel:) 3 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har du ADHD? Makan til rastløshet. Hva er det du vil jeg skal svare på? Jeg har svart deg flere ganger nå: Du får sjekke postkassen din idag, da burde den være fremme, siste postlevering er vel rundt klokken fire. Dette svaret fikk jeg idag.. ADHD, han er jo litt artig også da:) Vet du hvor gammel han er? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 ADHD, han er jo litt artig også da:) Vet du hvor gammel han er? Ja, morsom kar, først blir han irritert for at trådstarter maser, dernest har han forståelse om trådstarter vil anmelde ham. Underlige greier. Tenker det holder å si at karen er i tyve-årene. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Mornings, spennende å se hvordan krimgåten forsetter idag =) 1 Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 noen som vet når posten blir hentet og fraktet? er ennå avvist Lenke til kommentar
Hayward Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 noen som vet når posten blir hentet og fraktet? er ennå avvist Hør her. Du har blitt lurt. Jeg er veldig lei meg på dine vegne men slik er det altså. Du bør oppsøke denne selgeren så raskt som mulig. Det er en grunn til at han haler ut tiden. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 noen som vet når posten blir hentet og fraktet? er ennå avvist men jeg har jo sporingsnr på pakken? hjelper jo fortsatt ikke om han drar ut tiden, har alikavell alt av bevis? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 ...og trilogien er komplett. "The Long and Winding Road to Oslo" kommer snart til en kino nær deg. Klarer vår helt å spore opp den mystiske Luc Brasi, eller er leiligheten kun et skalkeskjul for en urgammel og mektig konspirasjon? Og hvem er den mystiske femme fatale som dukker opp på veien? Spenningen er til å ta og føle på! Fra spøk til alvor, jeg ville også ha vurdert en liten road trip nå, har du forresten fått bekreftet om sporingsnummeret i det hele tatt er gyldig? Dette burde vel posten kunne svare på. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 ja, de sa det var gyldig, tiden osv stemte når han leverte.. den funka ikke dagen før, men fikk e-post av posten, etter jeg spørte dem, at sporings nr funkka nå, og at den skalvære i sarpsborg på lørdag. men sporingen viser fortsatt avvikk, kanskje noe gærnt med det. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Tja, avvik kan forekomme om posten har blitt feillevert, eller sendt til gal terminal, for eksempel. Om posten har bekreftet at sporingsnummeret er ekte ville jeg kanskje ventet litt til, da er hvertfall noe på vei. Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Avvik i produksjonen Årsak: Innlevert etter frist Tiltak: Videresendes neste virkedag 26.01.2011 16:45, 3113 TØNSBERG Skjul detaljer Hendelse Tid Sted Avvik i produksjonen Årsak: Innlevert etter frist Tiltak: Videresendes neste virkedag 26.01.2011 16:45 3113 TØNSBERG Sendingen er innlevert på postkontor 26.01.2011 16:45 3113 TØNSBERG Her er isåall noe... hva synes dere? Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Her er det noen som roter rimelig bra hvertfall, men ting skjer hvertfall. Ifølge denne skulle den blitt videresendt i dag, men er ikke sikkert alt er oppdatert enda. Hvor langt skal denne pakken? Lenke til kommentar
naughtyboi Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Fra sarpsborg til tønsberg, tar vell sikker, hmmm, sarpsborg -> moss 30 min, -> horten 20 min og resten vet jeg ikke, fikk isåfall tilbakemelding sånn ca når den vil være i sarp, så sa de isåfall lørdag.. Hei Det er sporbart nå. Det er lagt inn at det ble levert inn etter frist og derfor ikke videresendt før nå. Hei. Rekommanderte sendinger skal ta 2 virkedager. Denne sendingen skal være i Sarpsborg lørdag 29/1. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Når avviket først er kommet inn i sporingen forsvinner det ikke. Det blir stående som en hendelse akkurat som alle andre ting som skjer på veien (innlevert, omlastingsterminal, osv..). Så det tror jeg ikke du skal henge deg opp i. Du har ihvertfall en pakke på vei, og så får du heller se hva som skjer når den kommer frem. Hvis den ble sendt videre fra tønsberg i dag kommer den muligens i morgen, men mest sansynlig på lørdag. Det er ikke noe du kan gjøre fra eller til før du ser at sporingen viser annkommet på ditt postkontor. Btw: Har du Android-telefon kan du installere postens applikasjon og legge til en widget, og da oppdateres sporingen på telefonen så snart det skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg