Gå til innhold

Tror kanskje jeg har blitt svindlet, hjelp!

Anbefalte innlegg

Ny oppdatering, Har nettop vært i posten her i sarp, og fikk ikke noe ut av det, fikk endelig tak i denne personen på tlf, og fikk derfor tlf nr til meny i tønsberg, han sa, beklager for alt surret, det er greit om du vil anmelde dette, men da vil jeg helst ha tilbake pakken min, som er sendt nå.. men du kan ringe meny og oppgi sporingsnr, og si det er sendt som rekommandert brevpost, og at det ble levert inn igår ved 22.00 , da ringte jeg dit, og fikk vite at den ikke var registert pga den ikke var hentet ennå, nå når jeg går inn i posten og skal spore det, kommer dette:

Siste status

Avvik i produksjonen

Årsak: Innlevert etter frist

Tiltak: Videresendes neste virkedag

Tror dere jeg kommer til å få iphonen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ihvertfall en pakke i posten, om det er iphone eller ikke får du vente og se.

Klokken 22.00 er jo lenge etterpå at posten har videresendt dagens post og pakker, så det ser ikke noe galt ut. Den ble/blir nok sendt fra meny i dag og kommer sannsynligvis i morgen eller på fredag, så det er bare å ha is i magen frem til da ;)

Lenke til kommentar

den blir først sendt imorgen til oslo tror jeg, også videre til sarpsborg, er ikke sikker, omvei da men.. men så fort jeg ser at sporingen viser at det er fremme, uten at jeg har fått hentelapp, kan jeg hente den for det, om jeg tar med legetimasjon? vil jeg forhåpentligvis få den på fredag, lørdag/mandag?

Lenke til kommentar

den blir først sendt imorgen til oslo tror jeg, også videre til sarpsborg, er ikke sikker, omvei da men.. men så fort jeg ser at sporingen viser at det er fremme, uten at jeg har fått hentelapp, kan jeg hente den for det, om jeg tar med legetimasjon? vil jeg forhåpentligvis få den på fredag, lørdag/mandag?

Bare skriv ut hentelapp fra posten.no Vis du har sporingsnummer

Lenke til kommentar

Spennende dette her, et eget lite forummysterie, "Jakten på den forsvunnede iPhone og den mystiske Lucas". Jeg gleder meg til fortsettelsen, "Fantompakken og det kryptiske sporingsnummeret". :tease:

Jeg håper for all del dette ordner seg for trådstarter, og følger tråden videre i spenning. :)

Lol, fritt for å skrive boka :w00t:

Lenke til kommentar

Virker som Lucas er en rutinert snylter.

Typisk uthaling teknikk som gjør at man trøtner istedenfor å bli forbannet å ta grep.

Haddde det vært noe tak i fyren og han virkelig ville selge deg telefon hadde han tatt grep og sørget for at du hadde hatt telefon nå.

Det du får i posten er sikkert en knust i-phone han har fått nevene i.

Lenke til kommentar

Det du får i posten er sikkert en knust i-phone han har fått nevene i.

Hm, sett at dette skjer, hva kan den videre fremgangsmåten bli om "Lucas" hevder at dette er postens feil? Er det trådstarter eller "Lucas" som i så fall må rette kravet til Posten?

Dette er jo ønskesituasjon for Lucas, for da er egentlig alle idioter, men han er idioten som er 4500 kr rikere.

Lenke til kommentar

Dette lukter fortsatt fisk. Når det lukter fisk så er det ofte fisk.

Mulig vi bør kalle selgeren for Luca Brasi i novellen, om vi lar det være en fisk i pakken kan vi kjøre på med et skikkelig mafiadrama. Fritt til å ha Al Pacino i rollen som trådstarter og Robert De Niro som Luca Brasi. Men la oss holde Kristoffer Joner langt unna filmen hvertfall. :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...