Gå til innhold

Tror kanskje jeg har blitt svindlet, hjelp!


Anbefalte innlegg

e-post etter klokken 22.09

 

Du sjekker på vanlig sporing hos Posten. De sendte den som rekommandert, ble billigere. Du må nok vente til i morgen til å se noe aktivitet på sporingen. Nettspor. Håper du er fornøyd nå.

 

Den må hentes, og du må legetimere deg med ID kort siden den er rekommandert. Brevpost, ja.

 

Hvis du ikke ser den på sporing i morgen, så kan du ringe meg. Kan garantere deg at du gjør det. Selvsagt har ikke Meny registrert den som utgående post før de får avhenting i morgen tidlig. Jeg var der klokken 22:00. Det er ikke akuratt super mye aktivitet i posten på dette tidspunktet.. Ok? Ha en fin kveld. PS: Slutt å vær så paranoid.

 

Har lest gjennom denne tråden og må si at du maser litt over normalen Naughboi;)

 

håa,går så bra så.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest gjennom denne tråden og må si at du maser litt over normalen Naughboi;)

 

Du har selvsagt rett, men det var tross alt flere varsellamper som fikk denne saken til å se litt mistenkelig ut, alt fra Finn's avvisning av annonsen, usikkerhet angående 64GB/32GB i annonsen, bruken av et stock-bilde i annonsen (eneste bildet), pakken som plutselig kom i retur etter trådstarter sendte meldinger, samt at produktet ble forhåndsbetalt. Vi satser på at alt ordner seg nå, men jeg følger likevel tråden med interesse til trådstarter kan bekrefte eller avkrefte om telefonen kommer frem i god behold.

Lenke til kommentar

Har ingen tro på at trådstarter får tlf og det er ikke så uvant at noen bruker 'stock' bilder av produkte de skal selge.

 

Det at Finn.no har fjernet annonsen nå er vel ikke akkurat positivt for trådstarter, eller noe.

 

Nei, det med bildet var kanskje det minst mistenkelige med saken, men dog. Forøvrig gav Finn aldri noen grunn til avvisningen da jeg spurte om dette, kun at "det selvsagt ikke vil være lurt og by på dette produktet." (Ja, "og"-feilen sto der også). ;)

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar

Det eneste positive hittil er at TS får svar fra annonsør , I morgen så kan jo også TS sjekke sporingsnummeret, og stemmer det ikke drar han til politiet med de opplysningene han har og forhører seg om hva han kan gjøre videre, og om politiet har kjennskap til vedkommende.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...