Gå til innhold

Tror kanskje jeg har blitt svindlet, hjelp!


Anbefalte innlegg

Trådstarter er nok det jeg vil kalle en kjeltring, sjekk denne tråden.Kan virke som om at stupidboi har kjøpt tyvgods å vil ha hjelp til å låse opp telefonen.Min mening er at denne brukeren burde få kontoen sin slettet og ip'n sperra fra diskusjon.noSynes ikke synd på denne brukeren selv om det skulle vise seg at han har fått en iphone med knust display.
Nå er jo det der en tråd fra i fjor.Husk på at det her er snakk om en ung gutt på ca 14 år ,sannsynligvis ganske godtroende , ikke alle er like glupe eller flinke i den alderen og noen blir ikke modne før de er langt eldre.Det er godt mulig at han lærte fra sist gang han kjøpte telefonen og ønsket seg en ny fin iPhone til en pris han kunne betale, desverre ble han lurt av en annen kjeltring på nettet.
Kjøper han bare "tjuvgods" eller er han "tjuven", dette begynner å bli rimelig suspekte greier..

Jeg tror han har stjålet iphonen han snakke om..og prøver å oppnå noe med det..

 

Dette lurer jeg også på - på ipod1 så jeg et innlegg som jeg synes var litt urovekkende.

 

Fra ipod1 sitt forum.

 

'Bare lurer litt, hvor mange telefoner har du hatt det siste året? Leste i denne tråden:

Iphone 4 32GB Fra Kina trenger hjelp med Unlocking! At du hadde en Iphone ifra kina, i denne tråden: Ultrasnow til 4.0 hadde du kjøpt en tlf ifra ebay, og i en annen tråd hadde du kjøpt av en kompis og kanskje osv osv, har ikke leste alle innleggene dine for å sjekke ut.

 

Og hvor mange abonnementer? Etter det jeg har lest har du Djuice, telenor, lebera. '

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OoooOOO så dramatisk! :dribble:

 

Kom tilfeldigvis over tråden og har lest gjennom hele skiten. Den har jo ALT! Fra svindelanklager og anstrengte familieforhold, til meget hjelpsomme dog kritiske forumbrukere. Lett ispedd juridiske diskusjoner, hevntaktikker og mistanker om heleri over landegrenser (velger å se det som internasjonal kriminalitet for ekstra dramatisk undertone). Full pakke! :new_woot:

 

Venter i spenning på oppfølgeren!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"kan du finne det for meg?"

"kan du ringe netcom?"

 

Ungen er enten evneveik, eller så er han en skurk.

 

Satser på første jeg - men når det er sagt er forbausende mange unge som ikke evner å skrive skikkelig når de klager. Jeg leser støtt og stadig klager skrevet av yngre folk som er så usaklige at jeg blir mektig irritert.

Lenke til kommentar

Kanskje vi som har prøvd å hjelpe han, skal følge Hayward sine råd om å ringe venner og familie, bare å gjøre det mot TS i stedet?

 

I en annen post, der TS var misfornøyd med håret sitt sier han selv at han var 16 år, dette var en post fra Mai i fjor. Da burde han uansett begynne å nærme seg 17 nå, og da blir oppførselen i flere tråder pent sagt merkelig.

 

På bildet han la ut tidligere i tråden, så ser han mer ut som en 12åring enn en 17 åring.

Lenke til kommentar

Kanskje vi som har prøvd å hjelpe han, skal følge Hayward sine råd om å ringe venner og familie, bare å gjøre det mot TS i stedet?

 

I en annen post, der TS var misfornøyd med håret sitt sier han selv at han var 16 år, dette var en post fra Mai i fjor. Da burde han uansett begynne å nærme seg 17 nå, og da blir oppførselen i flere tråder pent sagt merkelig.

 

På bildet han la ut tidligere i tråden, så ser han mer ut som en 12åring enn en 17 åring.

 

Han er åpenbart full av bull. Kanskje familien burde få beskjed?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...