Vetikkeheltjeg Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hadde rundt 3 i snitt i 10 klasse, så hadde jeg rundt 2 i snitt på VG1 når jeg var på Elektro.. Nå går jeg VG2 på IKT og har 4.2 i snitt Endret 15. februar 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gode karakterer på grunnskole og videregående gir deg godt grunnlag for videre studier. Hjelper ikke å komme inn på NTNU om mattekunnskapene ligner en sveitserhull i manglende kunnskap om grunnleggende regler osv. Pass på at når du går videre linjer har jevnt med realfag alle 3 årene slik at du jobber med det jamnt. Feks, ikke end opp med 2 timer matte første året og 1 time siste året før du starter på høgskole/universitet. Da kan det raskt bli vanskelig å komme seg videre. Jeg hadde det slik pga linjene jeg valgte på videregående og slet som en slave med veldig mange fag på høgskolen jeg gikk på pga de forventa et bedre nivå på de som kom inn som studenter. Lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå