Lautsprecher Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 spill på tv. Hvordan? jeg kan spille spill på skjermen men hvordan "sender" jeg dem til tv'en Har gf4 mx420 :oops: og win xp (pro om det gjør no') Lenke til kommentar
Ardie Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Se bak på skjermkortet eller i manualen om du har tv-utgang enten som composit (gul utgang bak på skjermkortet) eller s-video (litt mindre enn 50-øre, og med masse "huler" i). Dersom du har et av disse utgangene kan du koble til TV ved bruk av disse utgangene. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 jeg har allerede gjort det, og tv'en får signal og greier. men HVORDAN FÅR JEG SPILL TIL OG VISES PÅ TV'EN ISTEDENFOR PÅ SKJERMEN? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg har allerede gjort det, og tv'en får signal og greier. men HVORDAN FÅR JEG SPILL TIL OG VISES PÅ TV'EN ISTEDENFOR PÅ SKJERMEN? velg at tv skal være primary display og skjermen clone eller hva det heter. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 jeg få ikke opp nview i den "side-menyen" på avansert>geforce mx420 i skjerm egenskaper. Hvorfor??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå