TheNarsissist Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei, ser det er mange her på forumet som for eksempel har ''Min treningslogg'' i signaturen sin og når man trykker på det så kommer man til loggen. hvordan gjør man det? Er så mye penere enn å ha en lang link. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Ved siden av Smiley-knappen ser du en lenke med et plusstegn. Markér ordet du vil ha som link, trykk på lenkeknappen og lim inn linken du skal bruke. Eksempel Endret 21. januar 2011 av Christiαn Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei, ser det er mange her på forumet som for eksempel har ''Min treningslogg'' i signaturen sin og når man trykker på det så kommer man til loggen. hvordan gjør man det? Er så mye penere enn å ha en lang link. det er 2 måter. Du trykker enten på symbolet som ser slik ut: over der du skrver posten, og fyller inn det som skal inn der eller bruker denne koden: [url="http://min_lenke.no"]min tekst[/url] Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå