Mips Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en NHL drakt på shop.nhl.com og finner ikke ut av størrelsene. Authentic jersey som opererer med størrelsene 46, 50, 52, 54, 56 og 60 Premier versjonene opererer med S, M, L, XL, XXL -Størrelses guiden er i inches og konvertering med dårlige mål blir ikke bra. -Jordal sport er konkurs ser jeg så jeg kan ikke prøve en premier drakt til sammenligning heller. Jeg er 185 høy og veier 83kg. Kjøper jeg en genser på dressmann er det Large til info. Jeg vil helst ha en authentic og tror det beste er å prøve en permier som burde gå an i det landet her , men Jordal sport i Oslo er konk så jeg på døra. Er det noen som eier en Authentic jersey som kan si noe om størrelsen og om dere da har den på med ytterjakke under eller ikke. Alt sånt er vesentlig info. Mvh Michael Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg regner med at str er som de vanlige her i norge, og jeg som spiller hockey fast veksler mellom L og XL drakt på trening. Dette da med utstyr. Er ca 180 høy, og 70 kg. XL blir i det største laget, men går. Foreslår å sende en mail til nettsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå