Gå til innhold

Facebook applikasjon til HTC HD2

Anbefalte innlegg

Hei

Først ønsker jeg å bemerke til administratorene at jeg ikke fant noe passende plass å poste dette.

Jeg har per dags dato en HTC HD2 og sliter med å få facebook til å fungere.

Dersom jeg bruker medfulgt applikasjon kommer det bare opp en feilmelding hver gang jeg skal se bilder eller lese kommentarer osv. Feilmeldingen er som regel at innholdet kan midlertidig ikke vises osv.

Jeg sliter også med at den ikke oppdaterer seg i statusfeltet, postkassen eller noe som helst egentlig. Jeg kan heller ikke skrive inn stedet jeg befinner meg på, under den nye funksjonen 'sted'.

Dersom jeg velger å benytte meg av funksjonen: mobiltilpasset facebook (som er tilegnet eldre mobiler som f.eks. Nokia N95) så endrer den seg etterhvert tilbake til Facebook applikasjonen automatisk.

Dette er ett forholdsvis stort irritasjonsmoment, da jeg ønsket meg en mobil med god funksjon på nettopp Facebook.

Noen tips og triks??

Mvh

Vitamin-Ø

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er aktuelt for deg, men du kan installere Android eller Windows Phone 7 på HD2-en din. Da vil du kunne bruke disse operativsystemenes Facebook-klienter (eller "apps", da)

Takker for alle svar! Går for denne muligheten gjennom SD kortet, får se hvordan det funker:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...