Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Birmingham


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke 10 cm heller....

 

Fantastisk god kamp av United i dag.

 

Spillet offensivt sitter som hakka møkk. Eneste som mangler er målene! ;)

 

Noen som har stats for pasningene til Anderson denne kampen? Følte den mannen styrte alt fra midten i dag!

 

Var en grafikk for dette for noen måneder siden. Det var en fin oevrsikt.

Lenke til kommentar

Flott kamp som dessverre døde litt når Michael ubrukelig Owen kom innpå og Rooney ble flyttet ut på kanten.

 

Det eneste negative jeg har å påpeke (Gibson var heldigvis usynlig) var den godeste Nani. Faen så ego han var i dag, sjansemisbrukeren der. Hadde han vært onfire hadde vi vunnet 8-0.

 

Deilig. Ikke dumt med poengtap på Spurs heller! Nå hadde det smakt med Villa seier!

Endret av Goldwing
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med Nani Goldwing, men han var ego på rett tidspunkt. Når man leder 3/4-0 og en person har scoret 3 mål, så gjør det intet om man ikke sentrer til vedkommede.

 

Han trenger å få målet han får i dag, for han har hatt en down. I dag var han aldeles fantastisk helt fram til avlevering gang på gang. Han rævkjører Birmingham på kanten. Så roter han det til. Må få orden på avslutningsfasen av spillet sitt.

Lenke til kommentar

Er fornøyd med alle i dag. De jeg er mest fornøyd med er Oshea og Gibson. Ikke fordi de var best, men fordi jeg synes de hevet nivået sitt kraftig. Gibson tok Carrick-rollen med glans, spilte enkelt, taklet bra og hadde endel bra avleveringer. Bra skudd også. OShea: 2 assists og full kontroll på backen. Hans første kamp siden november?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...