Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 NANI!!!!!! NANI!!!!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 DER JA!!!! Rooney som mangler nå! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Der kom målet til Nani og. Deilig kamp. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fortjent mål av Nani! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Shoooot når Gibson får ballen uten for 16. Shooooooooot når O'shea får ballen på ca 35 rett etterpå Ble Evra skadet, eller bare hviler han? Endret 22. januar 2011 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Shoooot når Gibson får ballen uten for 16. Jeg har etter hvert overbevist meg selv om at han blir buet hver gang han får ballen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Trodde og det, men samme lyden på Oshea overbeviste meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Shoooot når Gibson får ballen uten for 16. Jeg har etter hvert overbevist meg selv om at han blir buet hver gang han får ballen. Hahaha. Har gjort det samme selv. Men jeg flira av shoooot da O'Shea hadde den på 35. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ahahahahahaha! De får ikke ballen i mål uansett! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Haha, får jo ikke ballen i mål fra to meter engang. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ikke 10 cm heller.... Fantastisk god kamp av United i dag. Spillet offensivt sitter som hakka møkk. Eneste som mangler er målene! Noen som har stats for pasningene til Anderson denne kampen? Følte den mannen styrte alt fra midten i dag! Var en grafikk for dette for noen måneder siden. Det var en fin oevrsikt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Selv på åpent mål når det er blåst av scorer de ikke. Gratulerer med en herlig seier folkens! Endelig en skikkelig artig kamp igjen! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Flott kamp som dessverre døde litt når Michael ubrukelig Owen kom innpå og Rooney ble flyttet ut på kanten. Det eneste negative jeg har å påpeke (Gibson var heldigvis usynlig) var den godeste Nani. Faen så ego han var i dag, sjansemisbrukeren der. Hadde han vært onfire hadde vi vunnet 8-0. Deilig. Ikke dumt med poengtap på Spurs heller! Nå hadde det smakt med Villa seier! Endret 22. januar 2011 av Goldwing 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Enig med Nani Goldwing, men han var ego på rett tidspunkt. Når man leder 3/4-0 og en person har scoret 3 mål, så gjør det intet om man ikke sentrer til vedkommede. Han trenger å få målet han får i dag, for han har hatt en down. I dag var han aldeles fantastisk helt fram til avlevering gang på gang. Han rævkjører Birmingham på kanten. Så roter han det til. Må få orden på avslutningsfasen av spillet sitt. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Si noe posetivt da goldwing. Det er jo sånne kamper du vil ha. Hadde vi vunnet 8-0 så hadde vi fremdeles bare fått 3 poeng så det har jo ikke noe å si i praksis Endret 22. januar 2011 av Limbeck 7 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kan ikke du bare keep to your self og slutte å insinuere at jeg ikke er fornøyd. Jeg var ikke negativ din jævla idiot, jeg påpekte bare at Nani var ego i dag og kastet bort masse sjanser. 1 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er fornøyd med alle i dag. De jeg er mest fornøyd med er Oshea og Gibson. Ikke fordi de var best, men fordi jeg synes de hevet nivået sitt kraftig. Gibson tok Carrick-rollen med glans, spilte enkelt, taklet bra og hadde endel bra avleveringer. Bra skudd også. OShea: 2 assists og full kontroll på backen. Hans første kamp siden november? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kan ikke du bare keep to your self og slutte å insinuere at jeg ikke er fornøyd. Jeg var ikke negativ din jævla idiot, jeg påpekte bare at Nani var ego i dag og kastet bort masse sjanser. Ikke før du har lært og oppføre deg 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå