Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Birmingham

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suveren fotball. Berbatov med to nye mål, og jeg skulle ha betalt for å ha sett trynet til haterne her inne hver gang han setter en kæsse.... :)

Hvis du tenker på United-fans så tror jeg de jubler :)

Berbatov har fått mye fortjent kritikk, og nå får han mye fortjent ros. Det er slik det skal være. Det er ikke hyklersk å kritisere en spiller når han er dårlig og rose han når han er god.

Lenke til kommentar

Rett og slett herlig omgang. Konge å se smilene på fjesa til gutta :D

Suveren fotball. Berbatov med to nye mål, og jeg skulle ha betalt for å ha sett trynet til haterne her inne hver gang han setter en kæsse.... :)

Hvis du tenker på United-fans så tror jeg de jubler :)

Berbatov har fått mye fortjent kritikk, og nå får han mye fortjent ros. Det er slik det skal være. Det er ikke hyklersk å kritisere en spiller når han er dårlig og rose han når han er god.

Nå skal ikke jeg gå inn på navn, de det gjelder vet det perfekt godt selv. Men det er enkelte inne her som har tatt det for langt, som har krevd at Berbatov blir solgt, fjernet og dra til helvete.. Slike ting a mass. Det blir helt feil, og det er de samme som nå har Berbashow i signaturen sin og hyller ham i postene sine.

Se på Nani, det var / er akkurat det samme med ham.

Hykler(e) er et sterkt ord, men her kan det muligens forsvares.

Lenke til kommentar
Nå skal ikke jeg gå inn på navn, de det gjelder vet det perfekt godt selv. Men det er enkelte inne her som har tatt det for langt, som har krevd at Berbatov blir solgt, fjernet og dra til helvete.. Slike ting a mass. Det blir helt feil, og det er de samme som nå har Berbashow i signaturen sin og hyller ham i postene sine.

Se på Nani, det var / er akkurat det samme med ham.

Hykler(e) er et sterkt ord, men her kan det muligens forsvares.

Fans overreagerer på alle ting. Sånn er det bare. Forøvrig er det ikke noe galt i å nevne hvem du retter kritikken mot, så lenge den er saklig. Uansett har dette vært en fantastisk kamp så langt og Berbatov viser nok en gang hva som bor i han.

Endret av Geir M
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...