Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Helt utrolig hvor solide vi er hjemme kontra borte. Flott at effektiviteten for en gangs skyld er på plass. Strålende fornøyd så langt, fortsett slik etter hvilen også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 For en fantastisk 1 omgang. Fantastisk..Fantastisk...SUPERT!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Suveren fotball. Berbatov med to nye mål, og jeg skulle ha betalt for å ha sett trynet til haterne her inne hver gang han setter en kæsse.... 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Suveren fotball. Berbatov med to nye mål, og jeg skulle ha betalt for å ha sett trynet til haterne her inne hver gang han setter en kæsse.... Hvis du tenker på United-fans så tror jeg de jubler Berbatov har fått mye fortjent kritikk, og nå får han mye fortjent ros. Det er slik det skal være. Det er ikke hyklersk å kritisere en spiller når han er dårlig og rose han når han er god. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Nei, men det blir feil å sutre og klage når en spiller er god, assist i fleng, men scorer færre mål. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Denne kampen blir Everton revisited. Thomas Cook it... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Rett og slett herlig omgang. Konge å se smilene på fjesa til gutta Suveren fotball. Berbatov med to nye mål, og jeg skulle ha betalt for å ha sett trynet til haterne her inne hver gang han setter en kæsse.... Hvis du tenker på United-fans så tror jeg de jubler Berbatov har fått mye fortjent kritikk, og nå får han mye fortjent ros. Det er slik det skal være. Det er ikke hyklersk å kritisere en spiller når han er dårlig og rose han når han er god. Nå skal ikke jeg gå inn på navn, de det gjelder vet det perfekt godt selv. Men det er enkelte inne her som har tatt det for langt, som har krevd at Berbatov blir solgt, fjernet og dra til helvete.. Slike ting a mass. Det blir helt feil, og det er de samme som nå har Berbashow i signaturen sin og hyller ham i postene sine. Se på Nani, det var / er akkurat det samme med ham. Hykler(e) er et sterkt ord, men her kan det muligens forsvares. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Rafael inn for Evra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) "Fabio" Endret 22. januar 2011 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Karma for Rooney. Slikt skjer når prøver å pisse på klubben. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hehe, herlig å se at Rooney smiler etter en slik bom! Selvtilliten er helt klart på bedrigens vei! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Nå skal ikke jeg gå inn på navn, de det gjelder vet det perfekt godt selv. Men det er enkelte inne her som har tatt det for langt, som har krevd at Berbatov blir solgt, fjernet og dra til helvete.. Slike ting a mass. Det blir helt feil, og det er de samme som nå har Berbashow i signaturen sin og hyller ham i postene sine. Se på Nani, det var / er akkurat det samme med ham. Hykler(e) er et sterkt ord, men her kan det muligens forsvares. Fans overreagerer på alle ting. Sånn er det bare. Forøvrig er det ikke noe galt i å nevne hvem du retter kritikken mot, så lenge den er saklig. Uansett har dette vært en fantastisk kamp så langt og Berbatov viser nok en gang hva som bor i han. Endret 22. januar 2011 av Geir M 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 HATTRICK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 KONG BERBATOV!!!! FY FAEN FOR EN SPILLER! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 FOR ET SPILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Rooney er i kanonform!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå