Mixy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei! I stua har jeg en Mac Mini koblet til TV+surround, og målet mitt er å kunne spille av musikk via Macen over trådløst nettverk. Altså at jeg kan velge på min stasjonære Windows-PC hva som skal spilles av, gjerne også fra Android. Mac Minien kjører XBMC så det er viktig at programmet kan kjøre i bakgrunnen uten å fucke opp noe annet. Prøvde ReSpot en stund, som var et program som lå i bakgrunnen og spilte av musikk fra Spotify, som jeg kunne styre fra telefonen min. Funka bra, når det funka. Problemet var at det noen ganger kræsjet i bakgrunnen, eller la ned XBMC som er ganske irriterende. Alle tips mottas med takk! - Fredrick / Mixy Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 http://www.rogueamoeba.com/airfoil/ Fungerer VELDIG bra! Kan streame til andre Macer, Windows PCer eller iOS devices. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 Takk for tips, har testet det, og det er akkurat hva jeg er ute etter Eneste ulempen er at jeg ikke kan streame fra telefonen, men det kan jeg leve med Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har løsningen : D XBMC Remote - en Android app som du styrer musikk\film via telefonen. http://www.appbrain.com/app/official-xbmc-remote/org.xbmc.android.remote Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Har allerede installert den på telefonen min, og syns den er genial Problemet er at jeg såvidt jeg vet ikke får spilt av musikk via Spotify, og at jeg heller ikke har noen løsning for styring via PCn/Macen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det finnes noen fenomentalt halvhjertede iPhone/iPad-applikasjoner for å styre Spotify på Mac/Windows, mulig det finnes noe tilsvarende til Android? Har et par Airport Express-enheter her, med Airfoil kan jeg streame Spotify fra Macene til disse – og fra sofaen kan jeg styre Spotify med iPad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå