abene Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Logitech lanserer Wireless Mouse M515 som kan brukes til å surfe mens du ligger på sofaen. Les mer Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Håndsensor er jo genialt. Det mest irriterende med å bruke musa i sofaen er at den glir rundt over alt og at man ikke har kontroll på den. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Håndsensor er jo genialt. Det mest irriterende med å bruke musa i sofaen er at den glir rundt over alt og at man ikke har kontroll på den. Dårlig match då sidan denne musa glir betre enn andre. Musa såg ganske fin ut den, kanskje på tide å pensjonere MouseMan Cordless Desktop MX (elns). Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Liker godt tastaturene og musene fra Logitech. De små senderene og unifying teknologien er genial, slipper flere og store USB-dingser i PCen. Lenke til kommentar
astrogreek Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ser denne er en lasermus. Min Logitech G5 lasermus er helt håpløs på myke overflater; den MÅ ha en helt flat og hard overflate. På f.eks. en sofa vil pekeren rykke og sprette omkring. Min MX518 LED mus er langt bedre på myke overflater. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Håndsensor er jo genialt. Det mest irriterende med å bruke musa i sofaen er at den glir rundt over alt og at man ikke har kontroll på den. Dårlig match då sidan denne musa glir betre enn andre. Det er viktig å ha god glid i musa for å unngå friksjon som fører til slitasje på utstyret. 2 Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Imponerende at det tok 5 poster før noen tenkte koffert Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Folk tenkte sikkert koffert med engang, bare tok 5 poster før noen skrev det :-D Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Og ved den 9. så er det en eller annen tulling som bare mååå kritisere hvorfor vi skal ha reisemus, gamermus og nå en dedikert sofamus! Hva er poenget med så mange mus(er?)??? Jeg bruker musen min overalt jeg, og takker mer enn ofte nei takk til musematte. Det jeg ikke kan bruke min mx518 til bruker jeg dama si mus til! . Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Logitech g700 er herlig på myke overflater. Høy dpi gjør den temlig stabil <3 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 ingenting er som ei glatt og fin mus som glir over armlenet på en svett og varm skinnsofa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå