Skogslik Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei! Når jeg våknet i dag så hadde jeg utrolig vondt i ryggen, og spessielt når jeg puster inn. Har det ennda nå som jeg sitter her og skriver. Det er på en bestemt plass, et punkt. Kan det være nyrer eller noe slikt? Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ryggen er ganske stor, hvor på ryggen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Litt ovenfor midte, så nyrene kan vel strykes. Endret 21. januar 2011 av Skogslik Lenke til kommentar
_Amund_ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Litt ovenfor midte, så nyrene kan vel strykes. Nå sitter nyrene høyere enn mange vet om, *veldig* forenklet er de omtrent halvveis mellom navle og brystvorte. Dessuten sitter de ikke likt, høyre nyre ligger lavere enn venstre og venstre ligger mer medialt enn den høyre. Hvis du har vedvarende buksmerter anbefaler jeg deg å oppsøke lege. Hvordan er almentilstanden ellers? 1 Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Bare for å svare på emnet, dette er sannsynligvis muskulært. Problemer i ryggen kan være lunger, iforhold til lungebetennelse, men da ville det vært andre symptomer i tillegg. Det kan være blodpropp i lunger, men da også ville det vært symptomer. Er ryggen fortsatt vond etter et par dager /en uke, ta en tur til legen. - Svarte, om andre også ville lure på dette, da det er vanlig ved arbeid, og eller trening. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Du kan slutte å puste for en dag, og se om det hjelper?? Besøk legen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå