Gå til innhold

Hvor ofte formaterer du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig så ser jeg formatering som en siste utvei, og ikke en løsning for å fikse bagateller som kan gjøres for hånd. Masse skitt og lort ligger i registeret og så fort man får renset ordentlig der så begynner pcen å kose seg. Det kan også være lurt å rense opp i allt av unødvendige dll filer og andre ting som program legger in.

Formaterte sist for ca 15 måneder siden.

Lenke til kommentar

Formaterer ganske ofte jeg.. i allefall hver 3 mnd. Kjører ennå beta av WinXP...

Men nå har jeg gjort noe lurt slik at jeg har en helsikkes jobb i å formatere :) Så da er jeg nødt å finne løsningen. Løsningen på alle mine problemer med PC`en før er å formatere... Enkelt å greitt.. Har det lagt opp slik at jeg slipper å tenke på ting og tang, det er bare å trykke format c:. Alt av filer ligger på en annen partisjon..

Lenke til kommentar

Formatering med XP? :)

Det gjør jeg kun når jeg kjøper hardisken , ja og når jeg bytter hovedkort selfølgelig.

DVS ca 1 gang i året :)

Hender også att jeg har brukt partition magic, og da blir det fort en formatering når man forandrer partisjonstørrelse...

Når jeg brukte Win 98 måtte jeg formatere mye oftere PGA mere ustabilitet OSV...

Lenke til kommentar

Jeg formatterer vel ca. 3-4 ganger i året (som regel i forbindelse med ny hardware). Jeg har laget et Norton Ghost 2003 CD-image med en nyinstallasjon av WinXP + alle oppdateringer fra Windows Update. Dermed tar det bare 10 minutter, det som vanligvis ville tatt ihvertfall 2 timer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...