smy Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 ka e best shdsl eller ka vil dere hatt 2mbit fa ngt eller shdsl 1.2mbit fra ngt???? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Med SHDL har du vel 1.2mbit opp også.. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg ville gått for SHDSL, da har dul 1.2 Mb/s opp, og 1.2 MB/s ned. Veldig kjekt hvis du driver med warez Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg ville gått for SHDSL, da har dul 1.2 Mb/s opp, og 1.2 MB/s ned. Veldig kjekt hvis du driver med warez Pass på formuleringen din du. Men, uploader du mye gennerelt, så er SHDSL tingen. Mens, dowloader du og ikke bryr deg om upload så velger du ADSL. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Zoidman skrev: Jeg ville gått for SHDSL, da har dul 1.2 Mb/s opp, og 1.2 MB/s ned. Veldig kjekt hvis du driver med warez Pass på formuleringen din du. ? Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Tror vel Ecthelion sikta til at du nevnte warez. Moderatorene er gjerne ganske så strenge på det området som du vet. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Reglene sier at det er ulovlig å poste linker eller lignende. Ikke at det er ulovlig å nevne ordet "warez". Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Man får ikke si noe som kan føre til piratkopiering. Det er vel det du siktet til, eller hva? Ps: jeg har ikke noe i mot at det ble nevnt, bare så du ikke flamer meg;) Lenke til kommentar
Xazz Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Noen med Nextgentel SHDSL som kan si om de får lavere ping tid i spill enn ved adsl. Ligger rundt 50 med Nextgentel adsl ingame. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Helt klart adsl, med forbehold om at det er snakk om en pc til vanlig bruk og ikke en server av noe slag. Prisen er etter hva jeg kan se ca lik, så der skiller det ikke noe. Men de aller, aller fleste av oss laster ned LANGT mer enn de laster opp, så jeg ville absoultt gått for adsl. Nextgentel 2mbit har vel 640kbit opp, så det skal gå ann å sende ut en del også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå