Manlulu Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Som et eksempel så linker jeg til dette settet fra komplett. Jeg har ikke råd til noe dyrere. Hadde kansje fått mer utav et 2.1 sett? Noen som har forslag på den fronten? Jeg skal kun ha bedre lyd når jeg ser på film og tv. Er drit lei den tomme lydn fra tvn. Lenke til kommentar
amunds Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 bare som et lite tips - på avforum vil du kanskje kunne få bredere og bedre svar. AVForum Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 hmm ja, men enklere å spørre her.. har ikke konto på avforum:p Lenke til kommentar
amunds Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 hmm ja, men enklere å spørre her.. har ikke konto på avforum:p Jess... ;-) Da skal jeg si min mening. Jeg syns personlig slike type anlegg som du linker til er crap. :-p Men veldig mange klarer seg fint med slike - og tipset vil være å reise til Elkjøp(eller noe annet) å høre på et slikt et. (Dog tror jeg i noen tilfeller at man klarer seg fordi man ikke har hørt hva et ordentlig anlegg faktisk kan by på.) Personlig ville jeg gått for "ordentlige" høytalere i et 2.1-sett (hvis det er max av hva man har råd til i begynnelsen) for så å bygge ut etterhvert). Her vil mange ikke like måtte vente og spare over lang tid for å oppnå det man er ute etter, men er jo selvfølgelig det som gir "best" resultat. Dog er det ikke sikkert man er villig til å bruke så mye penger totalt. Jeg har brukt altfor mye penger på slikt.. Men joggu får jeg gåsehud innimellom også. Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2011 ja har byggd et anlegg fra før.. dali høytalere med rotel forsterker.. men nå skal jeg bare ha litt ekstra trøkk fra tvn Lenke til kommentar
kyllingjazz Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 ja har byggd et anlegg fra før.. dali høytalere med rotel forsterker.. men nå skal jeg bare ha litt ekstra trøkk fra tvn Har du sett på logitech z-5500? bedre anlegg til den prisen skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 kjøpte Samsung HT-C5500 fra Pixmania.com.. fikk vite etterpå at de ikke var til å stole på haha men fikk pakken, og det funker bra til å være så smått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå