Oxygen 07-12 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Spiller mye World of Warcraft, og lurer på å kjøpe meg en skjerm opptil 10.000 klassen, minst 24" widescreen. Er det noen gamere der ute som har skjermer de vil anbefale. Det er bare dette spillet jeg spiller, alt annet bruk er bare uvesentlig som video og kontor. Så det er kun for dette spillet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tja, siden du skal kaste bort så mye penger, så kan du jo se om de nye skjermene som er like tykke som et hårstrå nærmer seg lanseringsdato her i norden. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hei, Jeg har en 30" HP ZR30w, og World of Warcraft får jo obviously en noe annen dimensjon når du spiller med 2560x1600. Skal man kun spille World of Warcraft på en slik skjerm så vil jeg vel anse 10-12k som "waste of money", men valget er ditt. http://www.anandtech.com/show/3754/a-new-30-contender-hp-zr30w-review Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Det er egentlig ikke størrelse som er viktigst, men flyt og visuell kvalitet. Prisen er bare fordi jeg vil sammenligne hvis folk foreslo noe, men om 3-4k er vel så bra på 22-23" så velger jeg det. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Det kommer jo helt an på bruksområdet. Oppløsningen er det som utgjør den store forskjellen mellom en standard skjerm vs high end. 30" er fantastisk så lenge man ikke har den primært til FPS spill eller noe i den duren. Dog til mye annet så er 30" med høyere oppløsningen en helt annen verden enn 22-24". Endret 23. januar 2011 av Cape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå