Slayer87 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Ja som sakt har eg tenkt å bygge anlegg no da har alt eg trnger tror eg men det eg lurer på er det noe eg trenger .. eg skal kjøre subbene på ei monoblokk å høytalerene på en anna forsterker.. men når eg drar strømkabelene trenger eg noe mellomledd der.. eller må eg dra 2 strømkabler fra til forsterkerene ? Mva: Slayer87 Endret 21. januar 2011 av Slayer87 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kjøp en fordelings blokk.. Alle bilstereo forhandlere har disse.. Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) å på den får du kompla i størmmen å 2 ekstra kabler til begge subbene eller ? må huske alt når eg betiller alt shø ^^ å takker for all hjelp eg får her inne den er super funker denne her eller http://www.elutstyr.no/product_info.php?products_id=2536 ?? Endret 21. januar 2011 av Slayer87 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Bør fungere den ja, kanskje litt overkill i forhold til at du bare har 2 forsterkere, har brukt disse endel. Men spørs jo litt hvilken størrelse du foretrekker på kablene, og hvilke forsterkere du har. Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Bør fungere den ja, kanskje litt overkill i forhold til at du bare har 2 forsterkere, har brukt disse endel. Men spørs jo litt hvilken størrelse du foretrekker på kablene, og hvilke forsterkere du har. Ja han er vell det ja. Men vill ha utvalg senere så har eg værtfall det da til all slags størrelser;) Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Bør fungere den ja, kanskje litt overkill i forhold til at du bare har 2 forsterkere, har brukt disse endel. Men spørs jo litt hvilken størrelse du foretrekker på kablene, og hvilke forsterkere du har. Ja han er vell det ja. Men vill ha utvalg senere så har eg værtfall det da til all slags størrelser;) btw veit dere hvilken kabel sett eg kan ha ? eg har en galant 2.0 gl td 94 mod så trenger kabler til alt strøm spiller å begge forsterkerene så hadde vært fint med noen forslag til kabel sett men ikke for dyre ehller da : trenger ikke overkill på dem xD bare det er litt kavlitet til dem så er et fint Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da må du fortelle hvilke forsterkere du har først, så vi vet hvor mye strøm de trekker BTW, den fordelingsblokka har ingenting med subene dina å gjøre, og du må for all del ikke koble subene dine på der... Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) den her dynaBel BF4501 - 1x450-1200 Watt RMS Bilforsterker ( Monoblokk for 2x12" 600w rms å en lightning audio 4x 50w 2x 75w for høytalerene hvorfor ikke bruke den.. deter jo for å splitte sånn eg får strømm på begge forsterkerene da.. hva som er farlig med det da ? å hva mener du eg skal bruke da ? Endret 21. januar 2011 av Slayer87 Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det kunne virke på innlegget ditt over at du ville koble inn subbene dine. "å på den får du kompla i størmmen å 2 ekstra kabler til begge subbene eller ? " Men, jeg går utifra det bare var setningen som ble litt dårlig formulert. Kjør på med denne du når du først skal legge, prisene er nokså like på kabelsett. Kan være lurt og kjøpe 1m ekstra med jording og 1m ekstra med "pluss-kabel" da du har to forsterkere. Dessuten bør du kjøpe med en ekstra RCA kabel om du ikke har planer om å splitte signalet, har du passet på at spilleren har to eller tre utganger? (sett at du ikke velger å splitte) EDIT : Når det først er snakk om kabel til forsterkeren holde 35mm til ditt bruk. Mange forsterkere har små innganger så 50mm blir bare forferdelig å legge opp. Endret 21. januar 2011 av iNzzain Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du skal bruke fordelingsblokka, men du skal bare koble til forsterkerene, ikke selve subene, de skal jo kobles til forsterkeren igjen Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ja mente forsterkeren skal kobles på blokka ja. Men hvilken splittet.blokk er best da man tro? Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det må du vurdere utifra hvilket kabelsett du går for. Slik at du kjøper ledninger som matcher blokka. : ) Lenke til kommentar
Slayer87 Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Åååh sånn å skjønne ja. Takker så masse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå