Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 hvordan kan jeg få glass til å se sandblåst ut, uten å sandblåse? jeg ahr et stykke glass jeg vil behandle slik at det ikke lenger er gjennomsiktig. jeg ser to problemer med det. for det første vil det bli glass støv, og jeg aner ikke hvor farlig det er. for det andre vil jeg at hele overflaten skal se lik ut, ingen striper den ene eller andre vegen (er det vegen eller veien). Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du kan få en sandblåst effekt ved å bruke tynn hvitmaling egnet for glass. Bruk en pensel, men ikke mal fine strøk. dytt penselen mot glasset . gjenta over hele flaten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mulig det er noe du kan gjøre selv ut ifra denne guiden: http://www.mamut.net/glassforum/subdet100.htm Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det du ser etter er frostet glass. Søk litt på det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 det finnes spray på biltema/ Clas Ohlson som gir den effekten... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 du får film som gir samme looken å Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Veldig fint sandpapir? Endret 23. januar 2011 av Wohooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå