Jaudaa Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei, jeg vurderer i skrivende stund denne pcen hos Komplett: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=620621 Det jeg lurte på var om den ikke inkluderer grafikkort, og om dette er tilfelle om noen kunne funnet meg et som er billig og passet til denne pcen. En ting til, er denne maskinen noe og ha? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Den har innebygd skjermkort i cpu'n, med skal du ikke spille, så trenger ikke du skjermkort. Skal du spille så kunne jeg anbefalt deg en gtx 460 eller en 6870, men da må du også kjøpe deg en større psu på mellom 450 til 500w. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Hvordan er resten av pcen da? Er det bare og droppe den og finne en annen? Vil gjerne ha en i prisklassen mellom 4-6k som bra nok til CS:Source og litt til. Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vil si at den maskinen absolutt er noe å ha, men er nok ikke den optimale spill pc´en. Kommer an på hva du skal bruke den til. Er en kraftig maskin med tanke på sandy bridge cpu. Sandy bridge har integrert skjermkort, hvis du tenker på skjermtilkobling. Så du må ikke ha eksternt skjermkort. Men hvis du vil skikkelig grafikk ytelse, så vil både plass og psu være begrensende faktorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå